کارویس

کلینیک ساختمانی کارویس

کارویس

کلینیک ساختمانی کارویس

شاید برایتان سوال شود که بعد از نماشویی ساختمان اگر ساختمان احتیاج به تعمیرات جزیی و کلی داشت آیا تیم نماشویی ساختمان توانایی تعمیر آن را دارد یا نه. تیم نماشویی اگر از شرکت متخصص و با تجربه ای باشند توانایی تعمیر و حتی بازسازی ساختمان شمارا دارند. در نماشویی ساختمان های قدیمی با نمای سنگی بعد از نماشویی ، ممکن است سنگ های نما به دلیل عدم چسبندگی و استحکام کافی، دچار شکستگی یا لق شدن شود برای این اتفاق تنها راه کاری که وجود دارد این است که سنگ نما را با پیچ و رولپلاک تثبیت کنیم. برای نماشویی ساختمان هایی که از رنگ بعنوان پوشش نهایی نمای خود استفاده کرده اند نیز ممکن است مشکل تبله کردن و ریزش یا اصطلاحا  پوسته پوسته شدن بوجود آید که برای این مشکل نیز کارویس تمهیدات لازم را اندیشیده است به گونه ای که در صورت صلاحدید و موافقت کارفرما نمای ساختمان پس از نماشویی ساختمان تعمیر و اصلاح خواهد شد. برای سازه یا ساختمانهایی که دارای سیستم نور پردازی می باشند باید توجه کنید که کار نماشویی ساختمان با دقت بیشتری انجام گیرد زیرا وقتی آب با فشار قوی به همراه مواد شوینده به ساختمان پاشیده می شود به تمام لامپ ها برخورد می کند و ممکن است باعث خرابی و خسارات مالی شود. برای اینکه بخواهید کار نماشویی ساختمان را انجام دهید برای پی بردن به همه نکات مهم آن، بهتر است با مشاوران شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان متخصصین ما بهره مند شوید و بعد از آن با اطمینان خاطر نماشویی ساختمان خود را آغاز کنید.


اگر در حین نماشویی ساختمان خساراتی بر ساختمان وارد شد چه باید کرد

طبق قانونی که بین تمام شرکت های نماشویی ساختمان وجود دارد قبل از اجرای کار نماشویی قراردادی وضع می شود که طبق آن تمامی حوادث احتمالی بررسی شده و گزارش داده می شود. بر همین اساس اگر خسارات مربوط به ایرادات موجود در ساختمان باشد مثل پوسته پوسته شدن رنگ ساختمان (که یکی از دلایل آن می تواند جنس رنگی که بر روی آن ساختمان اعمال شده است باشد و یا قدمت بالای رنگ اعمال شده باشد) و یا اینکه آن ساختمان قدیمی است و ممکن است دچار ترک و پوسیدگی شود و یا در نماشویی ساختمان هایی  با نمای سنگ ممکن است تیکه ایی از سنگ از ساختمان جدا شود (که با رولپلاک آن را درست می کنند)، پیمانکار متوجه خسارتی نخواهد بودو  این موارد جزو ضوابطی است که احتمال وقوع آن ها ممکن است وجود داشته باشد و قبل از شروع کار همه این موارد به کارفرما گزارش می شود. اما در بعضی موارد ممکن است اشتباهات فردی پیمانکار، خساراتی را متوجه نمای ساختمان کند مثل شکستن نمای شیشه ای موقع نماشویی ساختمان که این خارج از اتفاقاتی است که به صورت معمول ایجاد می شود و شرکت موظف است به صورت رایگان نمای شما را ترمیم کند. شرکت کارویس احترام به مشتری را یکی از عوامل مهم در کار خود می داند و خود را موظف دانسته رضایت قلبی مشتری را به همراه داشته باشد.


شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که با بررسی و آنالیز ساختمان شما کار نماشویی را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و به شما اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.


تعمیرات بعد از نماشویی ساختمان