کارویس

کلینیک ساختمانی کارویس

کارویس

کلینیک ساختمانی کارویس

نماشویی برای این نوع بنا بسیار متفاوت است زیرا هر کدام از این کاشی ها مثل یک پازلی است که اگر قسمتی از آن دچار مشکل شود تمام نظم و قاعده این بنا به هم می ریزد و کل نما را از آن زیبایی اولیه در می آورد. نماشویی ساختمان برای این نوع بنا ها باید با دقت بسیار زیادی اجرا شود و ترجیحا نباید به روش های سخت مثل نماشویی با فشار آب قوی یا همان واتر جت و یا نماشویی با دستگاهی مثل واتر سند بلاست انجام شود، بهتر است با روش های ساده مثل روش های دستی و نماشویی با تی و ابر اجرا شود تا نمای این بنای ارزشمند دچار هیچ آسیبی نشود. به دلیل اینکه نماشویی این نوع بناها باید در مدت زمان کمتری اجرا شود زیرا مساجد و تکیه ها رفت و آمد زیادتری نسبت به الباقی ساختمان ها دارند که بایستی با استفاده از یک تیم متخصص و استفاده از تعداد زیادتر افراد کارشناس مدت زمان نماشویی این بناها را کمتر کرد. نکته دیگر برای نماشویی این نوع از بناها این است که باید از مواد شوینده با قدرت بسیار کم استفاده کرد زیرا با ظرافتی که این کاشی ها دارند این مواد زود رنگ پریده می شوند و زیبایی خود را از دست می دهند و به همین دلیل است که باید در شستشوی این نوع بنا ها دقت بسیار زیادی داشت. برای اینکه این بناها دیرتر دچار آلودگی و جرم شود و یا دچار رنگ پریدگی شوند بهتر است بعد از نماشویی این نوع بناها از عایق بندی با رزین استفاده شود تا این مساجد کاشی کاری شده زیبایی خود را برای مدت طولانی تری حفظ کنند. برای اینکه بتوانید بهترین روش که کمترین آسیب را به ساختمانتان بزند انتخاب کنید بهتر است با تیم مشاوران شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید نماشویی ساختمان خود را باخیال راحت آغاز کنید.


مراحل تعمیراتی که بعد از نماشویی ساختمان برای مساجد انجام می شود  شامل این موارد است:

۱)احیای رنگ های کاشی ها بعد از نماشویی ۲)تعویض کاشی های شکسته بعد از نماشویی ۳)استفاده از چسب های قوی برای نسب کاشی های جدید  ۴)عایق بندی با رزین بعد از نماشویی


چه نوع رزینی برای کاشی های با این ظرافت مناسب است:

رزین می تواند تا حدود ۵ سال این بناها را از هر نوع آلودگی حفاظت کند اما چه نوع رزینی می تواند عمر این بناها را بشتر کند؟ رزین یک ماده چسب مانند است که کاربرد های فراوانی در صنعت دارد و نمونه های مختلفی از آن نیز وجود دارد که مورد مصرفی آن در کار نماشویی ساختمان رزین اپوکسی و یا رزین پلی اوتان است که برای کاشی ها از رزین پلی اورتان بیشتر استفاده می شود تا به رنگ این نوع بنا ها آسیبی نزند.


شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.


نماشویی مساجد کاشی کاری شده