کارویس

کلینیک ساختمانی کارویس

کارویس

کلینیک ساختمانی کارویس

باید گفت در بازسازی ساختمان به روش های مختلفی می شود عایق صوت،حرارت و.. را به ساختمان اضافه کرد تا شاید در روزگاری که تراکم جمعیت در شهرهای بزرگی مثل تهران زیاد شده است و یکی از دغدغه های مردم عایق صوت بودن ساختمان است آسایش بیشتری را با بازسازی ساختمان به خانه بازگرداند. باید گفت در بازسازی ساختمان می توان با استفاده از یک سری متریال خاص ساختمان را عایق بندی کرد که این بسته به اینکه کارفرما می خواد ساختمان را چه نوع عایقی کند متفاوت خواهد بود. روش اول عایق بندی در بازسازی ساختمان عایق صوت است که با استفاده از متریال شیشه دوجداره و یا استفاده از پشم شیشه در بین متریال سنگ و آجری که در جدار دیوار های ساختمانی استفاده می شود. باید گفت در بازسازی ساختمان از راه حل های زیادی وجود دارد تا ساختمان را عایق صدا کرد که یکی از این روش های نوین استفاده از پنل آکوستیک در بازسازی ساختمان است و روش دیگر استفاده از کفپوش های عایق صداست که به راحتی می تواند برای ساختمان های آپارتمانی که صدای طبقات پایینی آزارشان می دهد استفاده شود. روش دوم عایق بندی در بازسازی ساختمان عایق شدن ساختمان در مقابل حرارت است که باید گفت این مورد بیشتر در ساختمان هایی که در مناطق جنوبی کشورمان زندگی می کنند می تواند استفاده شود از انواع عایق های حرارتی می توان به عایق های انباشتنی: که با استفاده از پشم شیشه و پشم سنگ و در ملات هایی تشکیل شده از مواد پلی استالین که می تواند ساختمان را از حرارت و گرما محافظت کند در بخش عایق حرارتی در بازسازی ساختمان می توان از یک سرس مصالح همچون تخته چوب پنبه فشرده، پرلیت،شیشه اسفنجی است که در ساختمان می توان استفاده کرد تا ساختمان را از حاپرارت محافظت کرد. روش سوم عایق بندی در مقابل سرما و یخ زدگی که بیشتر در بازسازی ساختمان های که در مناطق سردسیر هستند به کار می رود که باید گفت یکی از راه حل های بسیار مهم استفاده از کفپوش هایی که سرما را منتفل نکند مثل چوب که می توان با استفاده از لوله های آب گرم در زیر این کفپوش ها ساختمان را گرم کرد و در مصرف انرژی نیز صرفه جویی کرد. برای اطلاع از هزینه ها و روش های بازسازی ساختمان بهتر است با تماس با تیم مشاوران شرکت کارویس تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید کار بازسازی ساختمان خود را با خیال راحت آغاز کنید.


هزینه های عایق بندی در بازسازی ساختمان

هزینه ها در عایق بندی ساختمان بسته به استفاده از نوع متریال کاربردی می تواند دستخوش تغییر شود. در بازسازی ساختمان، عایق بندی جزو لزومات نیست مگراینکه به درخواست مستقیم کارفرما به اجرا در آورده شود و باید هزینه های آن به صورت جداگانه به کارفرما اطلاع داده شود و بعد از رضایت او عایق بندی به اجرا در آورده شود. عایق بندی می تواند هزینه های بازسازی ساختمان را کمی بیشتر کند اما باید به این توجه داشت که همیشه ایجاد یک عایق بندی می تواند آسایش و آرامش بیشتری را به شما و ساختمانتان هدیه دهد.


شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی و نوسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد و برای این کار از هر گونه تلاشی دریغ نمی کند.


۳ روش عایق بندی در بازسازی ساختمان