کارویس

کلینیک ساختمانی کارویس

کارویس

کلینیک ساختمانی کارویس

در بازسازی ساختمان به شیوه معماری فرانک گری معمار مشهور کانادایی آمریکایی که در بخش بازسازی و نوسازی ساختمان بسیار شهرت دارد و شیوه های نوین او باعث شد تا تمام تابو و روش های سنتی معماری در هم آمیزد و فصل جدیدی از بازسازی ساختمان به نمایش در بیاید. فرانک گری از پشگامان عرصه معماری فولدینگ است که به معنای در هم فرو رفتن یا در هم تنیده شدن که در اکثر بازسازی هایش مشهود است. فرانک گری با در نظر گرفتن روحیات یک جامعه ی پیشرفته و مدرن، تمام اصول معماری از جمله نظم،تقارن،تناسب را زیر پا بگذارد و با بازسازی درست نیازهای یک جامعه مدرن را برطرف کند و باعث شگفتی شود. مصالحی که غالباً در کارهای او مشاهده می‌شود صفحات فلزی زنجیرها و کابل‌ها و فولاد و به‌کارگیری پانلهای مشبک است.فرم بازسازی به شکل تیز گوشه‌دار، صفحات متداخل، سطوح مواج و منحنی را می‌توان از عناصر ثابت کارگری دانست بناهای تندیس وار، فرمهای منحنی، پلکان‌های خارجی، بازسازی با استفاده از مصالح نمای فلزی، پنجره‌های بی‌قاعده و مرکزگریز از نشانه‌های کارهای او می‌توان برشمرد. باید گفت شیوه معماری فرانک گری تا سال ها مورد انتقاد معماران مشهور دنیا بود زیرا آن ها این روش بازسازی را بیشتر به مجسمه سازی تشبیه می کردنند تا معماری و بازسازی ساختمان، اما تأثیری که فرانک گری بر معماران جوان دهه های بعد از خودش گذاشت بسیار زیاد بود و همین امر در بازسازی ساختمان های چند سال اخیر در تمام شهر ها و کشورها دنیا بسیار مشهود است. معماری بی نظیر او باعث شده تا افراد زیادی برای دیدن ساختمان هایی که او بازسازی کرده بروند و این بنا ها را از نزدیک ببینند. برای اینکه از تمام بخش های خدمات بازسازی ساختمان اطلاع پیدا کنید با تماس با شرکت کارویس به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای بازسازی ساختمان خود بگیرید.


مشکلات بازسازی ساختمان به شیوه معماری فرانک گری

حال فرض کنید که شما ساختمانی دارید که می خواهید به سبک معماری فرانک گری آن را بازسازی و یا نوسازی کنید آیا این عمل شدنی است؟ در معماری و بازسازی ساختمان های به سبک فرانک گری شاید با به وجود آمدن فرم های جدید و ناب جلوه ای متفاوت به ساختمان شما دهد اما آیا می شود در آن خانه احساس راحتی نیز کرد. با توجه به مصاحبه و اخبار هایی که راجع به نوع معماری و بازسازی فرانک گری وجود دارد حتی او با توجه به مهارت بالایی که در این زمینه دارد ساختمان هایش کمی از لحاظ فرم داخلی دچار ضعف هایی است که نمی توان منکر آن شد. اما الهام گرفتن از این معمار بزرگ قرن ۲۱ می تواند بسیار خوب باشد و استفاده از نوع دید او به معماری و بازسازی برای ساختمان ها می تواند گامی نو در این بخش باشد.


شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی و نوسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.


بازسازی ساختمان به شیوه فرانک گری