کارویس

کلینیک ساختمانی کارویس

کارویس

کلینیک ساختمانی کارویس

همیشه نگرانی ها و باور های غلطی از بابت خرابی و از بین رفتن سطح نما قبل از شروع کار نماشویی ساختمان در بین کارفرمایان وجود دارد،اما علت این نگرانی ها چیست و چرا همیشه عمل نماشویی ساختمان از بابت همین باور های غلط به تعویق می افتد؟ باید گفت  نماشویی ساختمان عملی است که باعث استحکام و مقاومت نمای شما برای سالیان دراز می شود زیرا با نماشویی تمام جرم و آلودگی ها از سطح نما زدوده و سطح نما درخشنده و تمیز خواهد شد. اما اگر می خواهید سطح نمایتان آن درخشندگی اولیه را برای مدت طولانی تری داشته باشد بهتر است بعد از نماشویی ساختمان موادی مثل نانو یا رزین استفاده کنید تا برای مدت زمان طولانی تری ساختمان زیبایی اش را حفظ کند و آلودگی و سیاهی به سطح نما نرسد. پیچ رولپلاک کردن نما برای نما های سنگی می تواند بسیار مؤثر باشد زیرا با این عمل که بعد از نماشویی ساختمان اتفاق می افتد سطح نما تا مدت زیادی هیچ آسیبی نمی بیند و سنگ ها دچار شکستگی نمیشوند. نماشویی ساختمان برای نما های شیشه ای شاید به نظر راحتر از بقیه نماها باشد اما این گونه نیست زیرا در شستشوی این نما باید بسیار دقیق عمل کرد تا نما دچار خط و خش نشود و ضربه ای نبیند نماشویی نماهای شیشه ای به طور حتم باید به روش دستی به اجرا در آورده شود تا هیچ گونه لکه ای بر نما جا نماند. برای اینکه بتوانید بهترین روش نماشویی که کمترین آسیب را به ساختمانتان بزند انتخاب کنید بهتر است با تیم مشاوران شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید نماشویی ساختمان خود را باخیال راحت آغاز کنید.


آلودگی ها و جرم ها در نماشویی ساختمان

آلودگی ها و جرم ها انواع مختلفی دارند اما چه آلودگی هایی باعث آسیب به نمای ساختمان می شوند و نما را دچار مشکل می کنند؟ خیلی از افراد هستند که با این باور که نماشویی ساختمان نمی تواند کمکی به نمای آلوده شان بکند ترجیح می دهند نما را تعویض یا رنگ کنند و البته بسیاری از افراد هستند که با روش های نوین نماشویی ساختمان آشنایی کامل ندارند و همین امر باعث می شود تا سالیان درازی نمای ساختمنشان با جلوه بسیار زشتی روبه رو شود و این می تواند بر روح وروان اهالی آن ساختمان بسیار متأثر باشد.  در شهر های بزرگ مثل پایتختها نوع آلودگی زیادتر است اما در شهر های کوچکی که کارخانه های زیادتری دارند نوع آلودگی ها بیشتر است مثلا در شهری مثل اهواز که در سال چندین بار گرد و غبار و بر روی نمای ساختمان ها می نشیند نماشویی ساختمان باید به تعداد دفعات زیادی نسب به شهر بزرگی مثل تهران انجام گیرد.


شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.


باور های غلط در نماشویی ساختمان