کارویس

کلینیک ساختمانی کارویس

کارویس

کلینیک ساختمانی کارویس

نماشویی ساختمان برای نمای اچ پی ال چگونه است؟شاید برای کسانی که نمای آن ها از جنس اچ پی ال است سؤال شود که  نمایشان با چه روش ها و دستگاه هایی نماشویی می شود. در این مقاله از کارویس برای شما از انواع نمای اچ پی ال و نوع شستشوی آن ها خواهیم گفت. نمای اچ پی ال چیست؟ اچ پی ال یک پانل تزیینی است که از جنس کاغذ کرافت است که برای این نوع جنس از نما لازم است که از روش نماشویی ساختمان با دستگاه واتر جت و مواد شوینده کم قدرتی که ساختمان را دچار آسیب نکند استفاده کرد. برای نماشویی ساختمان روش های زیادی وجود دارد که از جمله آن ها روش نماشویی با داربست و روش نماشویی با طناب یا همان راپل است که این روش از جمله روش های نوین در امر نماشویی ساختماناست و این صنعت را دچار تحولات بسیار بزرگی کرده است و در زمان و هزینه صرفه جویی بسیار زیادی شده است. در روش های قدیم نماشویی ساختمان مدت زمان نماشویی به یک تا دو هفته نیز به طول می انجامید و همین باعث می شد که در این کار وقفه بسیار زیادی بیفتد و اکثرا از کارفرمایان از انجام این کار زده می شدند و دیگر سراغ نماشویی ساختمان نمی رفتند اما با روش های جدید و به روز شده نماشویی ساختمان این به سادگی به اجرا در می آید و مشکلات قدیم را ندارد.


تعمیرات و ترمیم های بعد از نماشویی ساختمان

در نماشویی ساختمان های قدیمی با نمای سنگی بعد از نماشویی ، ممکن است سنگ های نما به دلیل عدم چسبندگی و استحکام کافی، دچار شکستگی یا لق شدن شود برای این اتفاق تنها راه کاری که وجود دارد این است که سنگ نما را با پیچ و رولپلاک تثبیت کنیم. برای نماشویی ساختمان هایی که از رنگ بعنوان پوشش نهایی نمای خود استفاده کرده اند نیز ممکن است مشکل تبله کردن و ریزش یا اصطلاحا  پوسته پوسته شدن بوجود آید که برای این مشکل نیز کارویس تمهیدات لازم را اندیشیده است به گونه ای که در صورت صلاحدید و موافقت کارفرما نمای ساختمان پس از نماشویی ساختمان تعمیر و اصلاح خواهد شد. برای سازه یا ساختمانهایی که دارای سیستم نور پردازی می باشند باید توجه کنید که کار نماشویی ساختمان با دقت بیشتری انجام گیرد زیرا وقتی آب با فشار قوی به همراه مواد شوینده به ساختمان پاشیده می شود به تمام لامپ ها برخورد می کند و ممکن است باعث خرابی و خسارات مالی شود. برای اینکه بخواهید کار نماشویی ساختمان را انجام دهید برای پی بردن به همه نکات مهم آن، بهتر است با مشاوران شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان متخصصین ما بهره مند شوید و بعد از آن با اطمینان خاطر نماشویی ساختمان خود را آغاز کنید.


شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که با بررسی و آنالیز ساختمان شما کار نماشویی را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و به شما اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.


نماشویی برای نمای اچ پی ال