کارویس

کلینیک ساختمانی کارویس

کارویس

کلینیک ساختمانی کارویس

باید گفت در بازسازی قلب ساختمان یا همان آشپزخانه باید از یک سری روش ها استفاده کرد تا در این بخش از ساختمان احساس راحتی بیشتر و انرژی بهتری داشت. بازسازی ساختمان برای بخش آشپزخانه باید به صورت خیلی اصولی و با قواعد از پیش تعیین شده معماری صورت پذیرد. اولین روش از بازسازی ساختمان برای بخش آشپزخانه باید با در نظر گرفتن سطح کف، یک حالت شیب دار به آن داد تا در هنگام شستشو آب به راحتی به بخش فاضلاب ساختمان هدایت شود. بازسازی آشپزخانه شامل بخش هایی همچون کف،سقف،کابینت و غیره می شود. دومین روش بازسازی آشپزخانه برای دسترسی هر چه بهتر کسی است که در آشپزخانه مشغول به کار است باید بازسازی را به صورتی به اجرا در آورده شود که قانون مثلث طلایی رعایت شود.اما این مثلث دقیقا چیست و در بازسازی چه کاری را انجام می دهد؟ باید گفت این مثلث محدوده ای را مشخص می کند که دسترسی کامل و جامع به تمام بخش های آشپزخانه را می دهد،بخش هایی همچون  سینک ظرف شویی،اجاق گاز،یخچال در هر رأس این مثلث قرار دارند.روش سوم از بازسازی آشپزخانه شامل اجرای آشپزخانه اوپن و آشپزخانه جزیره است که به طور مثال در آشپزخانه جزیره هیچ دیواری محدود کننده ای در آشپزخانه نباید وجود داشته باشد.و برای بازسازی آشپزخانه اوپن نیز باید بخشی از دیوار را و نه به طور کامل برداشته شود. برای اطلاع از تمام روش ها و مراحل بازسازی ساختمان بهتر است با یک تماس با تیم مشاوران شرکت کارویس تمام سؤالات خود را مطرح و صحیح ترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای بازسازی ساختمان خود بگیرید.

 

نکات مهم راجع به بازسازی آشپزخانه

 

در بازسازی آشپزخانه یک مهندس معمار باید نکات بسیار زیادی را در نظر داشته باشد. نکات مهم بخش بازسازی آشپزخانه شامل آسیب نرساندن به تأسیسات داخلی آشپزخانه همچون برق کشی،لوله کشی فاضلاب است. قدم بعدی در بازسازی ایجاد فضای دلبازتر در آشپزخانه و استفاده درست از مکان های منفی برای ایجاد کمد است زیرا بیشترین مکانی که برای بانوی خانواده از اهمیت برخوردار است بازسازی آشپزخانه است و دغدغه او نیز قرار دادن تمام وسائل آشپزی در کمد ها است.نکته دیگر اینکه از رنگ هایی همچون نارنجی باید در آشپزخانه استفاده شود که اشتها را زیاد تر می کند. استفاده از فضای زیر کمدی آشپزخانه که می تواند تأثیر بسیار زیادی در جاسازی وسائل آشپزخانه داشته باشد و برای کسانی که وسائل آشپزخانه شان زیاد است و جای کم دارند بسیار مناسب است که این امر تنها با بازسازی ساختمان انجام می گیرد. تعبیه یک پنجره در بازسازی آشپزخانه می تواند تأثیر بسیار زیادی بر تهویه هوا در آشپزخانه داشته باشد. در بازسازی به خصوص در بخش آشپزخانه باید از کمد هایی با تعداد زیاد اما کم حجم استفاده کرد تا فضای آشپزخانه تنگ و محدود نشود.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی و نوسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

۳ روش بازسازی آشپزخانه