کارویس

کلینیک ساختمانی کارویس

کارویس

کلینیک ساختمانی کارویس

با توجه به میزان تردد و توقف ماشین ها در دهه های اخیر که تعدادشان به صورت قابل ملاحظه ای بالا رفته نیاز به خط کشی پارکینگ در سطح شهر یکی از معضلاتی است که شهرداری های شهر های مختلف با آن درگیرند.خط کشی پارکینگ در خیابان ها باعث می شود تا نظم شهری بیشتری شود و برای تردد ماشین ها و حتی عابرین پیاده مشکلاتی به وجود نیاید.باید گفت یکی از مواردی که خط کشی های پارکینگ خیابان ها را جزو لزومات کرده است این مورد است که هرج و مرج در سطح شهر به حداقل ممکن برسد. در مناطقی همچون پارک ها،ساختمان های دولتی و دانشگاه ها که توقف ماشین ها زیاد تر است خط کشی پارکینگ بسیار اهمیت دارد. برای خط کشی پارکینگ در سطح خیابان ها از ماشین های و دستگاه هایی استفاده می شود که در مدت کوتاه تری و مناسب با جنس سیمان خط کشی پارکینگ را به اجرا در آورد.رنگی که برای این نوع خط کشی های پارکینگ استفاده می شود رنگ آلکید است که حالت چسبندگی قوی و قدرت جذب بالایی دارد و زیر نور آفتاب از بین نمی رود.خط کشی پارکینگ در سه نوع مورب عمودی و موازی به اجرا در آورده می شود. خط کشی پارکینگ خودرو به صورت موازی: این نوع خط کشی پارکینگ در خیابان ها و مکان های عمومی به کار می رود که در این نوع خط کشی پارکینگ خودرو راننده فضای کمتری برای پارک و انتخاب مسیر حرکتی خود دارد. خط کشی پارکینگ خودرو به صورت عمودی:این خط کشی برای پارکینگ های طبقاتی بیشتر کاربرد دارد و فضای بهتر و بیشتری را به راننده می دهد تا راننده در هنگام ورود و خروج راحت باشد. خط کشی پارکینگ خودرو به صورت مورب: این نوع خط کشی پارکینگ بیشتر برای پارک ها و مراکز تفریحی کاربرد دارد و با ایجاد نظم هنگام ورود و خروج خطر های کمتری را به برای افرادی که در آن مکان هستند به وجود می آورد، خطوط مورب با زاویه ۴۵ تا ۶۰ متری دیوار هستند.

 

رنگ های خط کشی پارکینگ خیابان ها

 

استفاده از رنگ های سرد همچون سفید از مرسوم ترین خط کشی های پارکینگ است اما شاید شما نیز دیده باشید که در بعضی از پارکینگ ها از خطوط زرد نیز استفاده می شود به خصوص در پارکینگ های طبقاتی.استفاده از رنگ زرد در خط کشی بیشتر هشدار دهنده است و برای مکان هایی که نور زیادی ندارند استفاده می شود. برای رنگ کردن خط کشی پارکینگ به صورت معمول از ماشین های خط کشی استفاده می شود که درصد خطای کمتری دارند. فاصله منظم در خط کشی پارکینگ ها با هم بسیار اهمیت دارد و باید از قبل مشخص شده باشد و با متراژ دقیق اندازه گیری شده باشد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان خود در زمینه خط کشی پارکینگ خودرو تیمی را تشکیل داده است که خط کشی پارکینگ خود را به صورت کاملا حرفه ای و با بروز ترین دستگاه های خط کشی پارکینگ خودرو به اجرا در می آورد و رضایت تمام کمال شما را تضمین خواهد کرد.

 

خط کشی پارکینگ خیابان ها

  • ۹۸/۰۵/۲۸
  • karvis co

خط کشی

خط کشی پارکینگ