کارویس

کلینیک ساختمانی کارویس

کارویس

کلینیک ساختمانی کارویس

با توجه به اینکه آجر از زمان های قدیم در صنعت ساختمانی بسیار پر کاربرد بوده نماشویی این نوع جنس از نما بسیار حائز اهمیت است. نمای آجری نسوز چند سالی است که کاربرد های زیادی پیدا کرده است. نماشویی این نوع از آجر کار راحتری است زیرا مقابل رطوبت و نماشویی هیچ گونه آسیبی نمی بیند.در نماهای آجری که از نوع نسوز نیستند ممکن است نما دچار سفیدک و شوره بشود اما در نمای آجری نسوز نما هیچ گونه سفیدکی بر خود نمی بیند.

 

روش های نماشویی ساختمان با نمای آجر نسوز

برای نماشویی نمای آجر نسوز از روش های سخت استفاده می شود. روش های سخت در نماشویی ساختمان شامل نماشویی با دستگاه های همچون واتر جت و واتر سند بلاست است که با پاشش فشار قوی آب به ساختمان به همراه مواد شوینده پر قدرت سطح نما را از هر گونه آلودگی پاک می کند.باید گفت در این

 

روش باید کارشناس نماشویی تخصص بسیار بالایی داشته باشد تا خدایی ناکرده بخش از آجر نما لب پر نشود و جلوه زشتی پیدا نکند. توصیه کلینیک ساختمانی کارویس به شما این است که از افرادی که دارای مدارک بین المللی کار در ارتفاع هستند برای نماشویی ساختمان خود استفاده کنید.

 

هزینه ی نماشویی ساختمان با نمای آجری

 

قیمت نماشویی ساختمان با نمای آجری با توجه به عرض و ارتفاع کار اندازه گیری می شود و میزان آلودگی هایی که در سطح نمای ساختمان به چشم می خورد.قیمت حدودی برای نماشویی ساختمان با نمای آجر نسوز از متری ۵ تا ۱۰ هزار تومان محاسبه می شود که اگر متراژ کار بالا باشد تخفیف هایی برای اجرا کار نماشویی این نوع ساختمان ها داده می شود.برای ساختمان های قدیمی که میزان آلودگی بیشتری دارند و باید با مواد شوینده قوی تری نماشویی بشوند قیمت ها متفاوت خواهد بود.

 

پوشش و عایق بندی بعد از نماشویی آجر نسوز

پوشش بعد از نماشویی ساختمان شامل رزین کاری و نانو شویی است که بعد اتمام کار نماشویی و پیچ رولپلاک به اجرا در می آید. نانوشویی و رزین برای ایجاد عایق مورد استفاده قرار می گیرد تا آلودگی و دوده و سیاهی تا مدت ۵ سال به سطح نما نفوذ نکند و زیبایی خود را برای مدت طولانی تری حفظ کند و نیاز به نماشویی ساختمان پیدا نکند. رزین و نانو طیف قیمت های بسیار زیادی دارند اما به طور حدودی از متری ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان می تواند به اجرا در بیایند.

 

لزومات کار نماشویی ساختمان با نمای آجری

 

دستگاه های نماشویی ساختمان مانند واتر جت و واتر سند بلاست نیاز به برق سه فاز در ساختمان دارند،برق سه فاز در ساختمان هایی که آسانسور دارند وجود دارد و ساختمان های قدیمی اکثرا دارای برق سه فاز نیستند به همین دلیل نماشویی این نوع ساختمان ها به وسیله ی دستگاه واتر جت و واتر سند بلاست بنزینی اجرا می شود. که این نوع دستگاه ها هزینه نهایی نماشویی را کمی بیشتر می کند.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی تیمی را تشکیل داده است که با بررسی و آنالیز و بر آورد هزینه کل ساختمان شما کار نماشویی با نمای آجری را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و به شما اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

نماشویی ساختمان با نمای آجر نسوز