کارویس

کلینیک ساختمانی کارویس

کارویس

کلینیک ساختمانی کارویس

در این مقاله از بخش بازسازی ساختمان کارویس نگاهی داریم به یکی دیگر از تجربیات تیم بازسازی برای یک فرد معلول و بازسازی خانه و اتاق خواب آن.همانطور که می دانید راه رفتن یکی از نعمت های بسیار بزرگی که خدا به ما هدیه داده است اما آیا می دانیم که افراد معلوم در خانه خود دچار چه نوع مشکلاتی هستند؟ باید گفت یک فرد معلول در بخش های مختلف خانه خود دچار چالش های فراوانی است که با یک بازسازی حرفه ای می تواند از پس این چالش ها بر بیاید و زندگی راحتر و بهتری را تجربه کند. بازسازی اتاق خواب برای یک فرد معلول باید فکر شده باشد و تمام نیاز های آن فرد در آن طرح لحاظ شده باشد. فردی که در راه رفتن دچار مشکل است باید به هنگام خوابیدن دستگیره ای را در کنار تخت خواب خود داشته باشد تا بتواند خودش را با آن جابه جا کند  برای این کار بهتر است از تخت های چوبی که در چهار طرف آن دسته وجود دارد استفاده شود. از نکاتی که باید در بازسازی اتاق خواب یک فرد معلول در آن رعایت کرد این است که باید به طور حتم در اتاق خواب حمام و دستشویی وجود داشته باشد تا فرد راحتر به انجام امور خود بپردازد. از نکات دیگر می توان به نوع بازسازی و طراح داخلی حمام اشاره کرد که باید در آن نشیمن گاهی برای نشستن فرد و میله های نگه دارنده برای نشستن و برخواستن وجود داشته باشد و ترجیحا در بازسازی از سرامیک های با بافت ضخیم تر استفاده شود تا سطح حمام لیز و سرنده نباشد. برای اطلاع از تمام روش ها و مراحل بازسازی خانه بهتر است با یک تماس با تیم مشاوران شرکت کارویس تمام سؤالات خود را مطرح و صحیح ترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای بازسازی خانه خود بگیرید.

 

۳ نکته مهم راجع به بازسازی اتاق خواب

در بازسازی اتاق خواب یک خانه باید نکات ریز و درشت زیادی را رعایت کرد تا طرح کلی و نوع  بازسازی اتاق خواب به صورت اصولی به اجرا در بیاید. ۱)پنجره ها در اتاق خواب باید نور وروشنایی زیادی را به داخل هدایت کند به همین دلیل استفاده از پنجره هایی با ابعاد بزرگ می تواند حس و حال بهتری را به اتاق خواب بدهد. ۲) در اتاق خواب های که با سبک های نوین بازسازی می شوند در صورت وجود فضای کافی بهتر است از سرویس مستر در آن استفاده شود. ۳) با توجه به اینکه اتاق خواب باید دارای یک آرامش و نظم خاص باشد بهتر فضا غیر از تخت خواب ها و  سرویس تخت خواب از وسایل دیگیری استفاده نشود.بازسازی خانه باید توسط مهندسین معمار خلاق و با تجربه اجرا شود تا بعد از اجرای بازسازی از نتیجه کار رضایت کامل ایجاد شود.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی خانه شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

بازسازی اتاق خواب برای یک فرد معلول