کارویس

کلینیک ساختمانی کارویس

کارویس

کلینیک ساختمانی کارویس

شاید شما هم به فکر بازسازی ساختمان خود باشد اما گمان می برید خانه شما ابعاد مناسبی ندارد و تعویض محل زندگی شاید بهترین راه کار برای ایجاد تغییر باشد اما باید گفت با قیمتی بسیار مناسب شما می توانید بازسازی خانه را به اجرا در بیاورید و بدون دردسر های جابه جایی محل زندگی خود را آنگونه که می پسندید بازسازی کنید و در آن احساس آرامش داشته باشید. در بازسازی خانه به سبک های نوین می شود از وسایلی استفاده کرد که خانه را دلباز تر نشان می دهد و می تواند با جاسازی مناسب از حالت شلوغی خانه کم کند. خانه های ۱۰۰ متری به طور معمول دارای دو اتاق خواب هستند اما اندازه حال و پذیرایی آن ها به نسبت خانه های زیر ۱۰۰ متر بزرگتر است اما برای افرادی که نیاز به اتاق خواب بیشتر دارند و یا وسایلشان را در اتاق خواب نمی توانند جاسازی کنند چه باید کرد؟ برای بازسازی خانه های ۱۰۰ متری بهتر است از کمد هایی در بخش پذیرایی استفاده کرد که رخت خواب مهمان در آن قرار بگیرد تا در کمد های اتاق خواب ها فضا برای قرار گرفتن وسایل شخصی بیشتر باشد. در بازسازی خانه های ۱۰۰ متری بهتر دیوار های غیر باربر و ستون های غیر پایه برداشته شوند تا فضا بهتر نمایش داده شود. برای اطلاع از تمام روش ها و مراحل بازسازی خانه بهتر است با یک تماس با تیم مشاوران شرکت کارویس تمام سؤالات خود را مطرح و صحیح ترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای بازسازی خانه خود بگیرید.

 

ضمانت در کار بازسازی خانه

برای اینکه بدانید  بازسازی خانه را به چه کسی بسپارید بهتر است از تمام تعهدات و نوع قرار داد و ضمانت آن شرکت، کاملا آگاه باشید تا بتوانید بهترین راه کار را برای بازسازی خانه خود پیدا کنید. شرکت های متفاوتی هستند که خدمات بازسازی خانه را به شما ارائه می دهند اما شما هستید که قبل از شروع کار باید از تمام مراحل بازسازی خانه اطلاع داشته باشید که برای این کار پیشنهاد ما این است که با یک مشاور خوب تماس بگیرید اما اگر وقت تماس گرفتن ندارید ما برای شما نکات مهم راجع به اینکه شما بهترین انتخاب را انجام دهید می گوییم ، از مهمترین نکات این است که شرکتی که با آن شروع به کار می کنید باید ضمانت به شما بدهد که بعد از کار بازسازی خانه اگر خرابی در بخش های مختلف ساختمانتان ایجاد شد باید طبق ضمانتی که بین شرکت و کارفرما انجام می گیرد دوباره کار بازسازی خانه انجام میگیرد، نوع ضمانت در شرکت های مختلف می تواند تغییر کند.  باید به این نکته توجه کنید که ضمانت یکی از مهمترین نکاتی است که در مرحله قرار داد بایستی به آن اشاره کرد و حتما در متن قرارداد نوشته و امضا شود. شرکت کارویس این ضمانت را به شما می دهد که تا ۳ ماه بعد از بازسازی خانه اگر کارفرما از کار ناراضی بود باید مراحل بازسازی خانه اجرا شود زیرا رضایت مشتری یکی از اهداف مهم شرکت کارویس است ، ضمانت تعهدی است که در قرارداد های ما درج و به آن عمل می شود.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی خانه شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

بازسازی خانه ۱۰۰ متری در تهران