کارویس

کلینیک ساختمانی کارویس

کارویس

کلینیک ساختمانی کارویس

در امر خط کشی پارکینگ موارد بسیار زیادی هستند که جزو لزومات محسوب می شوند که باید به طور حتم این موارد را رعایت کرد. اما این لزومات چه هستند؟ خط کشی پارکینگ برای منازل باید در مدت زمان بسیار کوتاه و چند ساعته به اجرا در آورده شود تا اهالی مجبور نباشند خودرو خود را خارج از ساختمان پارک کنند. کف ساختمان بهتر است قبل از آغاز به کار خط کشی چک شود و از مسطح بودن بودن آن اطمینان حاصل شود، اگر بخشی از سطح کف ساختمان مسطح نباشد باید یک روز قبل از آغاز تعمیر و پوشانده شود، این عمل را در خط کشی پارکینگ به اصطلاح ماستیک کردن می گویند. عمل ماستیک کردن برای بخش های از کف می گویند که دارای شکستگی شده است. از دیگر لزوماتی که باید قبل از آغاز به کار خط کشی پارکینک به آن توجه داشت این است که کارفرما چه نوع رنگی را می خواهد استفاده کند و در چه تنوعی، مارک های رنگ همانطور که در مقالات پیشین برایتان گفتیم در چهار نوع وجود دارد که برای خط کشی پارکینگ خیابان ها و فضای باز از رنگ های سرد تک جزئی و دو جزئی استفاده می شود و برای فضاهای سربسته از رنگ های اپوکسی و پلی اورتان باید استفاده شود. اما اینکه از چه طیف رنگی ای می خواهید استفاده کنید را باید از قبل به افرادی که می خواهند عمل خط کشی پارکینگ را به اجرا در آورند  گفته شود زیرا بسیاری از طیف های رنگی ممکن است در بازار کم یاب باشد یا به طور کل اصلا وجود نداشته باشد. برای اطلاع از تمام مواردی که شمارا برای انتخاب یک تیم حرفه ای و قوی کمک می کند می توانید با یک تماس با مشاوران متخصص گروه کارویس به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح کنید و از آن ها راهنمایی های لازم را بخواهید تا بتوانید خط کشی پارکینگ خود را با خیال راحت تری انجام دهید.

 

سرویس ایاب و ذهاب کارگران و کارشناسان در کار خط کشی پارکینگ

یکی از مواردی که بر سر آن بین کارفرما و شرکت های ارائه دهنده سرویس های خدمات خط کشی پارکینگ بحث به وجود می آید همین قرار دادن هزینه بر سر سرویس ایاب و ذهاب و خورد و خوراک است. باید گفت در اکثر موارد این امر بر عهده کارفرماست اما اگر کارفرما این را قبول نکرد هزینه ها بر عهده شرکت مربوطه خواهد بود. اما بهتر است که بر سر این مسائل بحثی به وجود نیاید تا اوقات هیچ کدام از طرفین تلخ نشود. برای اینکه تیم خط کشی پارکینگ کار خود را به بهترین نحو انجام دهند بهتر است با رفتار مناسب این امر را برای آن ها سهل کنید تا تیم با آسایش خاطر کار خط کشی پارکینگ  شمارا به اتمام برساند.

 

شرکت کارویس با کارشناسان خود در زمینه خط کشی پارکینگ خودرو تیمی را تشکیل داده است که خط کشی پارکینگ را به صورت کاملا حرفه ای و با بروز ترین دستگاه های خط کشی پارکینگ به اجرا در می آورد و رضایت تمام کمال شما را تضمین خواهد کرد.

 

لزومات امر خط کشی پارکینگ

  • ۹۸/۰۷/۲۴
  • karvis co

خط کشی

خط کشی پارکینگ