کارویس

کلینیک ساختمانی کارویس

کارویس

کلینیک ساختمانی کارویس

شهرک های مسکونی به دلیل بهم چسبیده بودن ساختمان ها باید با هماهنگی اهالی دیگر ساختمان ها عمل نماشویی را  به اجرا در آورند، همین امر باعث می شود به دلیل مخالفت های تعداد کمی از اهالی این ساختمان ها عمل نماشویی برای آن ها به تعویق می افتد و چهره این شهرک ها اغلب بسیار آلوده ، پر از دوده و سیاهی به نظر می رسد. همین چهره آلوده ساختمان ضرر های بسیاری برای اهالی آن دارد که اگر افراد متوجه آن باشند هیچگاه عمل نماشویی ساختمان را به تعویق نمی اندازند. چهره آلوده نما بر قیمت و ارزش ساختمان و روحیه افراد ساکن در آن ساختمان بسیار تأثیر گزار است.نماشویی ساختمان باید هر سال به اجرا در بیاید تا ساختمان شما همیشه زیبا باشد و چهره آلوده به خود نگیرد. باید گفت برای شهرک های مسکونی که ساختمان ها بهم چسبیده هستند نماشویی ساختمان حتی ارزان و با صرفه می شود، زیرا قیمت نهایی نماشویی ساختمان تقسیم بر تعداد اهالی خواهد شد. کلینیک ساختمانی کارویس با هدف حال خوب بخشیدن به تمام ساختمان های شهر برای نماشویی شهرک های مسکونی تعرفه هایی قرار داده است که هزینه های نماشویی را برای آن ها بسیار کم می کند. برای اینکه بدانید بهترین روش برای نماشویی شهرک های مسکونی  چیست و چگونه می توانید با کمترین هزینه به نتیجه دلخواه خود برسید بهتر است با تیم مشاوران شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید نماشویی ساختمان خود را باخیال راحت آغاز کنید.

 

نماشویی ساختمان با مواد نانو

برای جلوگیری از آسیب دیدگی و تلاش برای بیشتر کردن عمر ساختمان این روز ها از نماشویی ساختمان با  مواد نانو استفاده میشود چرا که مواد نانو با سطح مورد نظر ایجاد پیوند می کند و همین افزایش مقاومت سطحی و جلوگیری از لکه و شوره و به وجود نیامدن دیگر آلودگی های  می شود و استحکام نما ی ساختمان را بیشتر می کند. برای نماشویی ساختمان استفاده از مواد نانو با روش های مختلف انجام می گیرد که هر کدامشان باید توسط متخصصین انجام شود. روش های از جمله اسپری کردن مواد نانو که برای قسمت های مختلف مثل جاهایی که جرم و آلودگی بیشتری را جذب کرده مختلف است و باید تکنیک خاص نماشویی ساختمان انجام می گیرد , روش دیگر هم مالیدن مواد نانو به روش مستقیم است.از کار های دیگری که نماشویی ساختمان با استفاده از نانو کمک میکند آب گریز کردن ساختمان توسط این ماده است یعنی موقع باران و حتی دیگر مواد مایعی که باعث آلودگی ساختمان می شود نما هیچ آسیبی نمی بیند و جرم و کثیفی را جذب نمی کند و عمر نما را بیشتر و کار نماشویی ساختمان را راحتر می کند.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده اند و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

نماشویی شهرک های مسکونی