کارویس

کلینیک ساختمانی کارویس

کارویس

کلینیک ساختمانی کارویس

با توجه به اینکه در کار نماشویی ساختمان از دستگاه های برقی و بنزینی استفاده می شود، گران شدن بنزین تأثیر مستقیمی دارد بر قیمت های نماشویی ساختمان. با توجه به اینکه در برخی از ساختمان ها برق سه فاز وجود ندارد باید از دستگاه های نماشویی بنزینی استفاده شود. دستگاه های نماشویی ساختمان شامل واتر جت و واتر سند بلاست هستند که برای نمای ساختمان هایی از جنس بتن، سیمان، سنگ، آجر به کار می رود. هزینه های نهایی نماشویی ساختمان برحسب نوع دستگاه های مورد استفاده(برقی یا بنزینی) ، جنس نما، متراژ ساختمان برآورد می شود.

 

هزینه نماشویی با دستگاه های بنزینی در شرکت کارویس

با توجه به اینکه اوضاع معیشتی مردم در این دوره بسیار سخت شده است شرکت کارویس با کمتر کردن هزینه های نماشویی ساختمان در تلاش است تا با باحال خوب بخشیدن به ساختمان های تمام شهر به بهبود حال مردم نیز کمک کند. تعرفه ی استفاده از دستگاه های بنزینی مانند گذشته خواهد بود و هیچ قیمتی افزایش پیدا نخواهد کرد.

 

تعمیرات بعد از نماشویی ساختمان

شاید برایتان سوال شود که بعد از نماشویی ساختمان اگر ساختمان احتیاج به تعمیرات جزیی و کلی داشت آیا تیم نماشویی ساختمان توانایی تعمیر آن را دارد یا نه. تیم نماشویی اگر از شرکت متخصص و با تجربه ایی باشند توانایی تعمیر ساختمان شمارا دارند. در نماشویی ساختمان هایی با نمای سنگی بعد از نماشویی ممکن است دچار شکستدگی یا لق شدن تکه هایی از سنگ ساختمان شود برای این اتفاق تنها راه کاری که وجود دارد این است که سنگ نما را با پیچ و رولپلاک تثبیت کنیم. برای نماشویی ساختمان هایی که از رنگ بر روی نمای خود استفاده کرده اند و ممکن است بعد از کار نماشویی دچار پوسته پوسته شدن شود که این عمل هم اگر توسط کار فرما درخواست شود باید توسط تیم نماشویی ساختمان اجرا شود. باید به این نکته توجه کرد که اگر ساختمانتان دارای نور پردازیست باید توجه کنید که کار نماشویی ساختمان باید با دقت زیادتری انجام گیرد زیرا وقتی آب با فشار قوی به همراه مواد شوینده به ساختمان پاشیده می شود به تمام لامپ ها برخورد می کند و ممکن است باعث خرابی و خسارات مالی شود. برای اینکه بخواهید کاره نماشویی ساختمان را انجام دهید برای پی بردن به همه نکات مهم آن بهتر است با مشاوران شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان متخصصین ما بهره مند شوید و بعد از آن با اطمینان خاطر نماشویی ساختمان خود را آغاز کنید.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده اند و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

تأثیر گران شدن بنزین بر نماشویی