کارویس

کلینیک ساختمانی کارویس

کارویس

کلینیک ساختمانی کارویس

با نظرسنجی ای که ما از پیمانکاران، طراحان و دیگر افراد حرفه ای بازسازی ساختمان کرده ایم به یک نتیجه کلی راجع به ترفند های بازسازی حمام رسیدیم که می خواهیم در این مقاله برای شما به اشتراک بزاریم. بازسازی حمام را هیچوقت دست کم نگیرید و قبل از آغاز تخریب کف و در آوردن کاشی ها یا وان باید به این موضوع فکر کنید که با توجه به تعداد افراد خانواده و میانگین سنی شان باید از چه نوع مصالحی و با چه رنگی استفاده کنید، به طور مثال اگر افراد سال خورده یا معلول در خانواده وجود دارد بهتر از میله ی دستگیره در کنار وان یا دوش استفاده کنید و یا سکویی برای نشستن افراد برای تعویض لباسشان تعبیه کنید.

 

کاشی ها در بازسازی حمام

برای اینکه دیواره های حمام دچار پوسیدگی نشوند باید تمام سطوح قبل از کاشی کاری عایق بندی شوند، این عایق بندی تا حدود ۴۰ سانتی متر از سطح زمین باید اجرا شود. برای کف حمام باید از کاشی های مات با بافت برجسته استفاده شود تا سطح کف دچار لغزندگی نشود.

 

الزامات در بازسازی حمام

۱) محل قرار گیری توالت در بازسازی حمام باید به چه صورت باشد؟ یکی از الزمات آن قرار گیری سینک دستشویی در فاصله حداقل ۴۰ سانتی متری آن باید قرار گیرد.

 

۲) بهتر است در حمام به جای برق ۱۵ آمپر از برق ۲۰ آمپری استفاده کنید تا در هنگامی که می خواهید از وسایلی همچون سشوار یا ماشین ریش تراش استفاده کنید مشکلی برای برق خانه تان به وجود نیاید.

 

۳) استفاده از کاشی هایی با رنگ سبز یا آبی که باعث آرامش بیشتری می شود در بازسازی حمام می تواند بهترین گزینه باشد.

 

۴) اگر بخشی از دیوار های حمامتان دچار پوسیدگی شده، بهتر است در هنگام بازسازی تمام لوله کشی های این بخش را تعویض کنید تا این آسیب باعث به وجود آمدن مشکلات زیاد در بخش های دیگر ساختمان نشود.

 

شما برای بازسازی حمام تان ایده های مختلفی را می توانید از طریق جستجو در اینترنت با مشورت با تیم های بازسازی ساختمان که به صورت حرفه ای این کار را انجام می دهند و یا با مراجعه به مغازه ها یا فروشگاه هایی که وسایل مورد نیاز بازسازی حمام شمارا می فروشند در ذهنتان به یک جمعبندی کلی برسید و بدانید از بازسازی خانه خود چه چیزی را دقیقا می خواهید اما نکته مهم اینجاست که شما بازسازی حمام را نه تنها برای داشتن راحتی بیشتر بلکه برای تغییر ظاهر حمام تان با سلیقه شخصی که دارید باید در نظر بگیرید که این نیاز به یک تیم حرفه ای بازسازی ساختمان دارد تا راه کار های مناسب را به شما ارائه دهد.برای اطلاعات بیشتر راجع به بازسازی حمام خانه تان بهتر است با تماس با تیم مشاوران کارویس اطلاعات لازم را دریافت کنید تا بتوانید با خیال راحت عملیات بازسازی خانه تان را آغاز کنید.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده اند و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

قبل از بازسازی حمام این متن را بخوانید