کارویس

کلینیک ساختمانی کارویس

کارویس

کلینیک ساختمانی کارویس

۵۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

شاید هنوز هم خیلی از افراد هستند که وقتی کلمه نماشویی ساختمان را به کار می بریم برایشان واضح نیست که نماشویی ساختمان دقیقا به چه کاری می گویند و نوع پیشرفته نماشویی ساختمان چیست و با چه روش های نوینی به اجرا در می آید و چه تاثیری بر ساختمان می گذارد، باید گفت این باعث ناراحتی است که ما تکنولوژی های روز دنیا را هنوز هم به خوبی نمی شناسیم، نماشویی ساختمان یکی از مواردی است که هنوز هم بعد از گذشت سالیان درازی که از اختراعش به وسیله دستگاه های پیشرفته می گذرد هنوز در ایران تبلیغات درستی راجع به آن نشده است و افراد با دید منفی به آن نگاه می کنند، این در حالی است که عمل نماشویی ساختمان باعث زیبا تر شدن محیط شهری و پاک کردن تمام آلودگی هایی است که تاثیر مستقیم بر روان ما می گذارد می شود. هنوز هم خیلی از افراد بر این باورند که با پرداخت هزینه های گزاف و با تعویض نما و یا رنگ کردن نمای ساختمانشان می توانند ساختمان را زیباتر کنند، اما این موضوع را نمی دانند که با عمل نماشویی ساختمان با هزینه های کمتری می توانند این کار را انجام دهند و جانی دوباره را به محیط اطراف خود هدیه دهند. در سطح شهر با یک نگاه سطحی نیز متوجه می شوید که خیلی از ساختمان ها نمایشان دچار آلودگی های بسیار عمیق و یا حتی جرم و کپک شده است اما عمل نماشویی ساختمان را انجام نمی دهند و بر این بارند که با رنگ کردن و یا تعویض نما می شود آن زیبایی اولیه را به ساختمان بخشید که این خود جزو باورهای غلطی است که در مورد نماشویی ساختمان وجود دارد. برای اینکه بتوانید بهترین روش  را برای نماشویی ساختمان خود انتخاب کنید بهتر است با تیم مشاوران شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید نماشویی ساختمان خود را باخیال راحت آغاز کنید.


نماشویی ساختمان چه تاثیری بر روان می گذراد

همانطور که قبلا در مقالات نماشویی ساختمان شرکت خدمات ساختمانی کارویس برای شما گفته بودیم، نماشویی ساختمان  تاثیرات بسیار محسوسی بر روان می گذارد و شاید  مهمترین آن ها این است که با بر طرف شدن آلودگی ها و سیاهی هایی که بر روی ساختمان است می توان تاثیر بسیار مثبت روانی را نه تنها بر اهالی آن منطقه بلکه بر کل شهر دید. شرکت کارویس با قرار دادن تعرفه هایی برای نماشویی ساختمان تمامی خیابان به طور کلی که این خود نیاز به همت جمعی آن اهالی دارد با یک سوم قیمت کار نماشویی ساختمان تمامی خیابان را انجام می دهد تا به هدف خود یعنی حال خوب بخشیدن به تمام اهالی شهر برسد و این احساس خوب و مثب روانی را به آن ها هدیه کند.


شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.


زیباتر کردن محیط با نماشویی ساختمان

  • karvis co

در بخش نماشویی ساختمان که یکی از خدمات کمتر شناخته شده ساختمانی است، در بین کارفرمایانی که می خواهند نماشویی ساختمان خود را به اجرا در آورند یک حساسیت کلی وجود دارد آن هم این است که نکند بعد از اتمام کار نماشویی ساختمان نمایشان از بین برود، باید گفت این حساسیت و نوع ریشه آن بر می گردد به اینکه همیشه مواد شوینده قوی باعث از بین رفتن سطح ماده می شود که این کاملا درست است اما در بخش نماشویی ساختمان با استفاده از مواد شوینده همچون سیلیس و دیسکیلر که جزو مواد شوینده بی خطر هستند هیچ گونه آسیبی به نما وارد نمی شود و بلکه باعث دوام بیشتر سطح نما می شود، به همین دلیل است که شرکت کارویس در تلاش برای از بین بردن این گونه حساسیت هایی است که باعث می شود ضرر مالی شما کمتر و کیفیت زندگی شما بهتر شود و حال خوبی را به شما و تمام هم محلی هایتان هدیه دهد. در امر نماشویی ساختمان تعداد کمی از افراد هستند که آشنایی کامل دارند با نوع اجرای این کار و این به دلیل آن است که تبلیغ درستی راجع به نماشویی ساختمان با روش های نوین همچون کار با راپل(طناب)  و ماشین های بالابر و یا حتی ربات هایی که عمل نماشویی ساختمان را حتی بدون دخالت دست به اجرا در می آورند نشده است که این تصویری روشن از نماشویی ساختمان را به کارفرمایان نمی دهد، همین امر باعث می شود که کسانی می خواهند عمل نماشویی ساختمان خود را به اجرا در آورند همیشه در شک و تردید هستند که نکند این کار باعث از بین بردن و یا آسیب نما شود و از مزایا و فواید این عمل اطلاع درستی ندارند. برای اینکه بتوانید بهترین روش که کمترین آسیب را به ساختمانتان بزند انتخاب کنید بهتر است با تیم مشاوران شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید نماشویی ساختمان خود را باخیال راحت آغاز کنید.


تعمیرات بعد از نماشویی ساختمان

پس از کار نماشویی ساختمان اگر آسیبی به سطح نما وارد شد باید به در خواست کارفرما یک تعمیرکلی انجام شود، پیشنهاد شرکت کارویس این است بعد از اتمام کار اگر ساختمان شما به علت پوسیدگی و فرسودگی نیاز به تعمیر داشت بلا فاصله بعد از نماشویی ساختمان تعمیرات و رنگ کاری اجرا شود که در این صورت است که می توانید از زیبایی ساختمان خود لذت ببرید. وقتی یک ساختمان در ابتدا نماشویی و سپس تعمیر می شود دچار تغییرات بسیار محسوسی می شود که حتی می تواند بر قیمت و ارزش خانه شما تاثیر زیادی داشته باشد در ضمن این فرآیند تاثیرات بسیار مثبت روانی بر اهالی آن خانه و حتی آن منطقه می تواند داشته باشد.


شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که با بررسی و آنالیز ساختمان شما کار نماشویی ساختمان هایی که رنگ شده اند را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و به شما اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.


نماشویی ساختمان چه آسیبی به نما می زند؟

  • karvis co

یکی از نکاتی که کمتر به آن توجه می شود در بخش نماشویی ساختمان این است که، نوع پرداخت هزینه ها به کارشناسان و کارگران نماشویی ساختمان به چه صورت است؟ باید گفت نوع کار کسانی که عمل شستشو و نماشویی ساختمان را اجرا می کنند بسیار متفاوت است زیرا آن ها علاوه بر تجربه های پیش نیاز برای این کار دوره های حرفه ای کار در ارتفاع را باید بگذرانند و مدرک این رشته را داشته باشند، به همین دلیل است حقوق این افراد نسب به بقیه کسانی که کار ساختمانی می کنند مثل تعمیر کاران ساختمان و یا رنگ کاران، بیشتر است. در اکثر شرکت ها کارشناسان نماشویی ساختمان باید حتما بیمه شوند و حقوق آن ها نیز باید به صورت روز مزد پرداخت شود اما در شرکت های بزرگ و حرفه ای مثل شرکت کارویس دستمزد و حقوق افراد گاها به صورت روز مزد اما در اکثر موارد به صورت ماهیانه پرداخت می شود و این به دلیل است که با توجه به اینکه تقریبا هر روز بر سر پروژه های نماشویی ساختمان هستند و هیچ عضوی بیکار نمی ماند برای نظم بخشیدن به امر پرداخت هزینه ها به صورت ماهیانه حقوق داده می شود. برای اینکه بتوانید بهترین روش که کمترین آسیب را به ساختمانتان بزند انتخاب کنید بهتر است با تیم مشاوران شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید نماشویی ساختمان خود را باخیال راحت آغاز کنید.


تسویه حساب به موقع کارفرما چه تأثیری بر ارائه خدمات نماشویی ساختمان دارد

باید گفت در اکثر شرکت های خدمات ساختمانی به این صورت است که قبل از آغاز به کار نماشویی ساختمان نصف هزینه ها کل باید پرداخت شود اما شرکت کارویس  به این دلیل که هدفش رضایت قلبی مشتری در پایان کار است، بیش از ۸۰ درصد از هزینه نماشویی ساختمان بعد از اتمام کار پرداخت می شود. اما متأسفانه یک سری از کارفرمایان با بدقولی و پرداخت نکردن هزینه پس از اتمام کار نماشویی ساختمان یک جور سؤ استفاده از این کار می کنند و ضربه بزرگی به چرخه ارائه خدمات ساختمای می زنند که نه تنها مدیر عامل شرکت را دچار بحران می کنند بلکه به کارگرانی که زحمات زیادی می کشند و کار خود را با دقت و تلاش زیاد انجام داده اند ضربه می خورد. اما در مواردی که کارفرما رضایت از کار ندارد و به این دلیل است که هزینه ها را پرداخت نکرده است تیم نماشویی ساختمان موظف است که دوباره عمل ترمیم نماشویی ساختمان را انجام دهد تا رضایت کارفرما را جلب و بعد از آن هزینه ها پرداخت شود.


شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.


نحوه پرداخت هزینه کارشناسان نماشویی ساختمان

  • karvis co

اگر مقالات نماشویی ساختمان کارویس را مطالعه نکرده اید یا وقت مطالعه آن ها را ندارید ما به صورت اجمالی برای شما از تمام نکات مهم و تازه نماشویی ساختمان خواهیم گفت، باید گفت در کار نماشویی ساختمان اکثر افراد بر این باورند زمانی که نمای ساختمانشان دچار هر نوع کثیفی و خرابی شد بهتر است کل نما را تعویض و یا رنگ کنند، که این باور بسیار نادرستی است. شاید این مطلع نبود و یا نداشتن هیچ تبلیغ درست رسانه ای برای نماشویی ساختمان این باور نادرست را در بین مردم قرار داده است، نماشویی ساختمان روشی است که در کمترین زمان و با هزینه بسیار مناسب همان چهره ی زیبای اولیه را نمای ساختمان شما برمیگرداند و حال خوبی را به اهالی ساختمان شما هدیه می کند. برای اینکه بتوانید بهترین روش که کمترین آسیب را به ساختمانتان بزند انتخاب کنید بهتر است با تیم مشاوران شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید نماشویی ساختمان خود را باخیال راحت آغاز کنید.


روش ها و دستگاه های نماشویی ساختمان

در کار نماشویی ساختمان بسته به نوع متریال نمای ساختمان شما روش ها و دستگاه های متفاوتی به کار برده می شود که بهتر است قبل از آغاز نماشویی ساختمانتان از آن ها باخبر باشد. ۱) نماشویی با واتر جت : واتر جت یک دستگاه پاشش فشار آب قوی است که برای نما های سنگ،سرامیک،آجر،بتن،سیمان،ترومود به کار برده می می شود ۲) نماشویی تی و ابر : برای نماهایی که نماشویی آن ها از حساسیت بالایی برخوردار است و باید با ظرافت شستشو بشوند مثل نماهای :شیشه ای، کامپوزیتی ،اچ بی ال، ترموود ۳) نماشویی با سند بلاست: این دستگاه پاشش آب با فشار قوی همراه مواد شوینده است که به آن روش خشن در نماشویی گفته می شود و برای نماهایی با جنس: سنگ،آجر،بتن مورد استفاده قرار می گیرد ۴)اسیدشویی: برای نماشویی ساختمان هایی که جرم و آلودگی زیادی دارند مثلا برای ساختمان هایی که هنگام ساخت  مقداری از مصالح به نما  پاشیده شده و یا در هنگام قیر اندود کردن ساختمان کمی از قیر به نما خورده شده باشد با روش اسید شویی بر طرف خواهد شد که اکثرا برای نماهایی با جنس: سنگ(علی الخصوص گرانیت)، سرامیک و آجر به کاربرده می شود ۵) روش نماشویی ترکیبی: برای نما هایی که متریال های ترکیبی دارند مثل چوب و آجر و یا بتن و سرامیک و…


هزینه ها در نماشویی ساختمان

باید گفت هزینه ها در نماشویی ساختمان بر حسب متراژ و جنس بنا و نوع آلودگی های موجود بر روی نما محاسبه می شود و می تواند بازه قیمتی متغیری داشته باشد که بعد از مشاهده عکس نمای ساختمان  و یا بازدید حضوری کارشناسان نماشویی ساختمان به کارفرما گزارش داده می شود.


شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.


نگاهی تازه به نماشویی ساختماناگر مقالات نماشویی ساختمان کارویس را مطالعه نکرده اید یا وقت مطالعه آن ها را ندارید ما به صورت اجمالی برای شما از تمام نکات مهم و تازه نماشویی ساختمان خواهیم گفت، باید گفت در کار نماشویی ساختمان اکثر افراد بر این باورند زمانی که نمای ساختمانشان دچار هر نوع کثیفی و خرابی شد بهتر است کل نما را تعویض و یا رنگ کنند، که این باور بسیار نادرستی است. شاید این مطلع نبود و یا نداشتن هیچ تبلیغ درست رسانه ای برای نماشویی ساختمان این باور نادرست را در بین مردم قرار داده است، نماشویی ساختمان روشی است که در کمترین زمان و با هزینه بسیار مناسب همان چهره ی زیبای اولیه را نمای ساختمان شما برمیگرداند و حال خوبی را به اهالی ساختمان شما هدیه می کند. برای اینکه بتوانید بهترین روش که کمترین آسیب را به ساختمانتان بزند انتخاب کنید بهتر است با تیم مشاوران شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید نماشویی ساختمان خود را باخیال راحت آغاز کنید.


روش ها و دستگاه های نماشویی ساختمان

در کار نماشویی ساختمان بسته به نوع متریال نمای ساختمان شما روش ها و دستگاه های متفاوتی به کار برده می شود که بهتر است قبل از آغاز نماشویی ساختمانتان از آن ها باخبر باشد. ۱) نماشویی با واتر جت : واتر جت یک دستگاه پاشش فشار آب قوی است که برای نما های سنگ،سرامیک،آجر،بتن،سیمان،ترومود به کار برده می می شود ۲) نماشویی تی و ابر : برای نماهایی که نماشویی آن ها از حساسیت بالایی برخوردار است و باید با ظرافت شستشو بشوند مثل نماهای :شیشه ای، کامپوزیتی ،اچ بی ال، ترموود ۳) نماشویی با سند بلاست: این دستگاه پاشش آب با فشار قوی همراه مواد شوینده است که به آن روش خشن در نماشویی گفته می شود و برای نماهایی با جنس: سنگ،آجر،بتن مورد استفاده قرار می گیرد ۴)اسیدشویی: برای نماشویی ساختمان هایی که جرم و آلودگی زیادی دارند مثلا برای ساختمان هایی که هنگام ساخت  مقداری از مصالح به نما  پاشیده شده و یا در هنگام قیر اندود کردن ساختمان کمی از قیر به نما خورده شده باشد با روش اسید شویی بر طرف خواهد شد که اکثرا برای نماهایی با جنس: سنگ(علی الخصوص گرانیت)، سرامیک و آجر به کاربرده می شود ۵) روش نماشویی ترکیبی: برای نما هایی که متریال های ترکیبی دارند مثل چوب و آجر و یا بتن و سرامیک و…


هزینه ها در نماشویی ساختمان

باید گفت هزینه ها در نماشویی ساختمان بر حسب متراژ و جنس بنا و نوع آلودگی های موجود بر روی نما محاسبه می شود و می تواند بازه قیمتی متغیری داشته باشد که بعد از مشاهده عکس نمای ساختمان  و یا بازدید حضوری کارشناسان نماشویی ساختمان به کارفرما گزارش داده می شود.


شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.


نگاهی تازه به نماشویی ساختمان

نماشویی ساختمان از آن دست خدمات ساختمانی است که حساسیت بالایی دارد و باید حتما توسط کارشناسانی که دوره های حرفه ای نماشویی ساختمان را گذرانده اند اجرا شود و این به دلیل این است که نماشویی ساختمان در ارتفاع انجام می شود و خطرات زیادی دارد که می تواند با جان یک انسان بازی کند. معمولا افرادی که سراغ این شغل می آیند نباید ترس از ارتفاع داشته باشد تا بتوانند در ارتفاعات زیاد عمل نماشویی ساختمان را اجرا کنند و در حداقل زمان این کار را انجام دهند تا بتوانند رضایت کارفرما را جلب کنند، اما کارفرما چگونه می تواند به این تیم اعتماد کند و نماشویی ساختمان خود را به آن ها بسپارد؟ باید گفت در اکثر شرکت های معتبر در ایران و جهان قبل از شروع کار باید مدارک irata خود را به کارفرما نشان دهند و نکته مهم تر اینکه کارفرما باید از بیمه بودن کارشناسان و کارگرانی که قرار است عمل نماشویی ساختمان را اجرا کنند اطمینان حاصل کند زیرا نداشتن بیمه برای کارگران و کارشناسان و احتمال خطرات زیادی که برای آن ها به وجود می آورد که می تواند به کارفرما خسارات جبران ناپذیری بزند، از دیگر نکات مهم در امر نماشویی ساختمان نوع قرار داد تنظیم شده توسط آن شرکتی است که این خدمات ساختمانی را ارائه می دهد، در این نوع قرار داد ها باید میزان مواد شوینده مصرفی، نوع بیمه کارگران، تعداد روز های و مقدار زمانی که عمل نماشویی توسط کارشناسان و کارگران به طول می انجامد، نوع دستگاه نماشویی ساختمان، و مبلغ کل درج شود و بعد توسط کارفرما امضا شود تا خدایی ناکرده کارفرما در پایان کار ناراضی نباشد و هیچ اتفاق تلخی هم به وجود نیاید. برای اطلاع از تمام مواردی که شما را برای انتخاب یک تیم حرفه ای و قوی کمک می کند می توانید با یک تماس با مشاوران متخصص گروه کارویس به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح کنید و از آن ها راهنمایی های لازم را بخواهید تا بتوانید نماشویی ساختمان خود را با خیال راحت تری انجام دهید.


نوع گارانتی و ضمانت در شرکت های نماشویی ساختمان :

در اکثر شرکت های معتبر بابت تمام خدماتی ارائه می شود باید ضمانت داده شود تا اگر به کارفرما خسارتی وارد شد و یا کارفرما از کار راضی نبود به صورت رایگان آن خدمات را آن شرکت متقبل شود، شرکت کارویس با سال ها تجربه در امر خدمات ساختمانی و با ضمانت ۳ ماه در امر نماشویی ساختمان به تمام مشتریان خود این اطمینان خاطر را می دهد که اگر تا مدت سه ماه بعد از انجام عمل نماشویی،  ساختمنشان دچار آلودگی و جرم شد  تیم نماشویی ساختمان خود را برای انجام عمل شستشو و ترمیم دوباره ارسال می کند تا رضایت کلی شما را جلب کند.


شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.


نکات مهم نماشویی ساختمان

  • karvis co

در کار نماشویی ساختمان معمولا افراد این تصور را دارند که با شستشوی نمای ساختمانشان بخشی از نما ممکن است دچار آسیب شود اما باید گفت چنینی موردی ممکن نیست مگر اینکه ساختمان شما مدت زیادی  عمل نماشویی و ترمیم را انجام نداده باشد که در این صورت ممکن است در هنگام نماشویی ساختمان بخشی از نما دچار آسیب های کم و یا حتی زیاد شود که این خبر خوبی برای اهالی آن ساختمان نیست زیرا وقتی نما دچار پوسیدگی و خرابی می شود هزینه های تعمیرات بعد از نماشویی هم به ساختمان وارد می شود. اما این تکنیک‌های کلیدی که به ساختمان شما کمترین آسیب را می‌رسانند کدامند؟ بیایید با سیستم‌های پاکسازیJOC ، TORC و سیستم‌های پاکسازی بادی SODA آغاز کنیم. این‌ها روش‌های نماشویی کم‌فشار شامل آب و ساینده‌های ملایم هستند. این‌ها مواد شیمیایی‌ای که آسیبی متوجه سنگ و آجر و ملات کند را ندارند و  برای متصدیان و محیط زیست بی‌خطر هستند. ساینده‌ها مواد معدنی مرغوبی مانند شیشه، کلسیوم کربنات، سدیم بی‌کربنات و حتی می‌توانند پوست گردو  باشند !استفاده از این سیستم های نماشویی ساخمان هنوز مثل استفاده از دستگاه های واتر و واتر سند بلاست رایج نشده است اما اگر در مواردی نیاز به این دستگاه ها احساس شود تیم نماشویی موظف است این دستگاه ها را تهیه و برای شستشوی نمای ساختمان شما به کار ببرد که البته ممکن کمی هزینه های شما را افزایش دهد زیرا اجاره این دستگاه ها سخت و هزینه بر است. برای اینکه بتوانید بهترین روش که کمترین آسیب را به ساختمانتان بزند انتخاب کنید بهتر است با تیم مشاوران نماشویی ساختمان شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید نماشویی ساختمان خود را باخیال راحت آغاز کنید.


نماشویی ساختمان هایی که دارای آلودگی‌های روغنی مانند قیر هستند:

معمولا در ساختمان هایی که پشت بامشان را قیر اندود می کنند پیش می آید که کمی از این ماده به سطح نمای ساختمان برسد و نمایشان را زشت و آلوده کند و همانطور هم که می دانید پاک کردن قیر کار آسانی نیست و به راحتی زدوده نمی شود. برای نماشویی یا نماشویی ساختمان ای که دارای آلودگی‌های روغنی مانند قیر هستند، روشی با بخار آب بسیار داغ به نام DOFF – محفظه بخار آب بسیار‌ داغ کم‌فشار استفاده می‌شود. فشار روی سطحی که باید تمیز شود کم خواهد بود تا به نما آسیبی وارد نشود. چون جت به جای آب از بخار آب استفاده می‌کند، حجم آب استفاده شده کم است و نما زود خشک می‌شود. روش پاکسازی محفظه داغ DOFF  برای پاک کردن خزه و جلبک عالی است زیرا استفاده از مواد شیمیایی سبب می‌شود هاگ سایر گیاهان مجاور هم از بین برود.


شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.


تکنیک های کلیدی در نماشویی ساختمان

  • karvis co

برای اینکه کار شستشوی نمای خود را آغاز کنید بهتر است در قدم اول جنس نمای خود را بشناسید و کمی اطلاعات راجع به آن کسب کنید که باید گفت تیم مشاوران شستشوی نما شرکت کارویس با ارائه خدمات رایگان مشاوره در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده است تا تمام سؤالات شمارا پاسخ و بهترین راهنمایی ها را به شما ارائه کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید روش های شستشوی نما برای هر جنس از نما متفاوت است و بهتر است که شما از این روش ها قبل از آغاز نماشویی ساختمان خود اطلاع داشته باشید، روش های نماشویی به طور کلی به دو دسته تقسیم می شود که شامل ۱) روش سخت ۲) روش ساده، با توجه به تنوع در متریال هایی که این روز ها برای هر نمای ساختمان به کار می رود روش های شستشوی نما هم متنوع است، مثلا اگر نمای شما از جنس شیشه است بهتر است نماشویی برای شما با ظرافت زیادی انجام گیرد که به این روش روش ساده می گویند، معمولا روش شستشوی این نما با تی و ابر های بسیار لطیف و مواد شوینده کم قدرت است تا در حین شستشوی نما، آسیبی به سطح نما وارد نشود. برای ساختمان هایی که نوع متریال آن ها از سنگ است نماشویی ساختمان به روش سخت و با دستگاه های پر قدرت مثل واتر جت و واتر سند بلاست انجام می شود که معمولا فرد کارشناس شستشو یا با راپل و یا با ماشین های بالابر تمام ساختمان را تمیز می کند. برای نما های مثل کامپوزیت که جدیدا از این متریال برای نما بیشتر استفاده می شود باید از روش های ساده و از مواد شوینده کم قدرت و خاص بهره گرفت زیرا ظرافت این نوع نما بسیار زیاد است و اگر شستشوی نما درست انجام نگیرد ممکن است بعد از گذشت یک سال نما را دچار پوسیدگی کند. برای نما های دیگر مثل آجر و بتن و غیره بسته به نوع آلودگی ها و جرم ها، نوع نماشویی متفاوت خواهد بود که معمولا با روش پاشش آب با فشار قوی یا همان واترجت استفاده می شود.


قیمت شستشوی نما برای هر جنس از نما چگونه است؟

باید گفت اولین موضوع در برآورد قیمت، میزان جرم و آلودگی نما و متراژ نما است، بعد از آن جنس نما است و میزان زمانی که از کارشناسان شستشوی نما می گیرد. برای نماهایی که به روش سخت شستشو می شوند قیمت ها بر حسب میزان مواد شوینده مصرفی و افراد متخصص محاسبه می شود و برای نماهایی که به روش ساده نماشویی می شوند قیمت ها بر حسب زمان شسستشوی نما محاسبه می شود. قیمت های نماشویی ساختمان از متری ۲.۰۰۰ تا متری ۹.۰۰۰ تومان است که برای هر ساختمان با هر نوع از نما و هر مقدار آلودگی متفاوت خواهد بود.


شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار شستشوی نما را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.


شستشوی نما با چه قیمتی و چه روشی

  • karvis co

نماشویی برای این نوع بنا بسیار متفاوت است زیرا هر کدام از این کاشی ها مثل یک پازلی است که اگر قسمتی از آن دچار مشکل شود تمام نظم و قاعده این بنا به هم می ریزد و کل نما را از آن زیبایی اولیه در می آورد. نماشویی ساختمان برای این نوع بنا ها باید با دقت بسیار زیادی اجرا شود و ترجیحا نباید به روش های سخت مثل نماشویی با فشار آب قوی یا همان واتر جت و یا نماشویی با دستگاهی مثل واتر سند بلاست انجام شود، بهتر است با روش های ساده مثل روش های دستی و نماشویی با تی و ابر اجرا شود تا نمای این بنای ارزشمند دچار هیچ آسیبی نشود. به دلیل اینکه نماشویی این نوع بناها باید در مدت زمان کمتری اجرا شود زیرا مساجد و تکیه ها رفت و آمد زیادتری نسبت به الباقی ساختمان ها دارند که بایستی با استفاده از یک تیم متخصص و استفاده از تعداد زیادتر افراد کارشناس مدت زمان نماشویی این بناها را کمتر کرد. نکته دیگر برای نماشویی این نوع از بناها این است که باید از مواد شوینده با قدرت بسیار کم استفاده کرد زیرا با ظرافتی که این کاشی ها دارند این مواد زود رنگ پریده می شوند و زیبایی خود را از دست می دهند و به همین دلیل است که باید در شستشوی این نوع بنا ها دقت بسیار زیادی داشت. برای اینکه این بناها دیرتر دچار آلودگی و جرم شود و یا دچار رنگ پریدگی شوند بهتر است بعد از نماشویی این نوع بناها از عایق بندی با رزین استفاده شود تا این مساجد کاشی کاری شده زیبایی خود را برای مدت طولانی تری حفظ کنند. برای اینکه بتوانید بهترین روش که کمترین آسیب را به ساختمانتان بزند انتخاب کنید بهتر است با تیم مشاوران شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید نماشویی ساختمان خود را باخیال راحت آغاز کنید.


مراحل تعمیراتی که بعد از نماشویی ساختمان برای مساجد انجام می شود  شامل این موارد است:

۱)احیای رنگ های کاشی ها بعد از نماشویی ۲)تعویض کاشی های شکسته بعد از نماشویی ۳)استفاده از چسب های قوی برای نسب کاشی های جدید  ۴)عایق بندی با رزین بعد از نماشویی


چه نوع رزینی برای کاشی های با این ظرافت مناسب است:

رزین می تواند تا حدود ۵ سال این بناها را از هر نوع آلودگی حفاظت کند اما چه نوع رزینی می تواند عمر این بناها را بشتر کند؟ رزین یک ماده چسب مانند است که کاربرد های فراوانی در صنعت دارد و نمونه های مختلفی از آن نیز وجود دارد که مورد مصرفی آن در کار نماشویی ساختمان رزین اپوکسی و یا رزین پلی اوتان است که برای کاشی ها از رزین پلی اورتان بیشتر استفاده می شود تا به رنگ این نوع بنا ها آسیبی نزند.


شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.


نماشویی مساجد کاشی کاری شده

  • karvis co

از حدود ۳۰سال پیش تا کنون استفاده از راپل یا همان کار با طناب در خدمت بخش ساختمانی به خصوص نماشویی ساختمان قرار گرفت و امر شستشوی نما را آسان تر کرد. باید گفت کار با طناب از رشته کوه نوردی آغاز به کار کرد و بعد از مدتی هم به بخش نماشویی وارد شد و نماشویی ساختمان را از روش های سنتی و سخت و زمان بر رهایی بخشید، اما چه کسانی می توانند در بخش کار با طناب نماشویی ساختمان فعالیت کنند؟ در این بخش کسانی که دارای مدرک بین المللی ایراتا هستند و دوره های آموزشی نماشویی ساختمان با طناب را گذرانده اند می توانند این کار را به صورت کاملا حرفه ای انجام دهند. دوره های مدرک بین المللی ایراتا در سه سطح انجام می شود که برای هر کدام از این سطح ها دوره های به خصوصی را فرد باید بگذراند و بعد از گذراندن این دوره با دادن آزمون و قبولی در آن، مدرک بین المللی خود را دریافت و بعد از آن هم کار نماشویی ساختمان با طناب را آغاز کند. در دوره های آموزشی ایراتا به افراد آموزش های ایمنی کار با طناب و نوع استفاده از وسایل آن داده می شود و از همه مهمتر برای غلبه بر ترس افراد از ارتفاع، اول آن ها را در  ارتفاع های خیلی کم آموزش می دهند و بعد از آن کم کم از ارتفاع های بلند تر آویزان و به آن ها آموزش می دهند. باید این نکته را متذکر شد که در بخش نماشویی ساختمان از راپل کارانی که تجربه کار در ارتفاعات خیلی زیاد مثل برج ها و ساختمان های بیشتر از ۵ طبقه را ندارند نباید در پروژه های بزرگ استفاده کرد زیرا ممکن است ترس بر آن ها غلبه کرده و امر نماشویی را به درستی انجام ندهند به همین دلیل است که در اکثر پروژه های ساختمانی از دو الی سه فرد راپل کار استفاده می شود تا راپل کاری که تجربه کمتری دارد از کسی که تجربه بیشتری دارد نوع کار در ارتفاعات زیاد تر را یاد بگیرد و کم کم وارد این بخش شود. برای اطلاع از تمام روش های نوین نماشویی ساختمان با یک تماس با تیم مشاوران شرکت کارویس تمام سؤالات خود را مطرح  و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید به محیط خود جانی دوباره هدیه دهید و تأثیرات مثبت آن را را بر روان خود و تمام اهالی ساختمان احساس کنید.


تیم راپل کاران یا همان کار با طناب نماشویی ساختمان کارویس

تیم راپل کاران یا همان کار با طناب شرکت کارویس شامل ۱۵ نیروی کارشناس و متخصص که دارای مدارک بین المللی ایراتا هستند، می باشند که با داشتن تجارب زیاد و بزرگ در امر نماشویی ساختمان و کار با طناب، می توانند بهترین سرویس را در خدمت همشهری های عزیز تهرانی ارائه کنند و رضایت آن ها را به طور کلی جلب کنند.


شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار شستشوی نما را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.


نماشویی ساختمان با طناب

  • karvis co

یک سؤال مهم در بخش نماشویی ساختمان این است که شستشوی نما هر چند وقت یکبار اتفاق بیفتد تا ساختمان، نمای پاکیزه و تمیزی داشته باشد و کمتر آلودگی را به خود بگیرد؟ در این باره می توان گفت اگر می خواهید یک ساختمان با نمای همیشه تمیز داشته باشید بهتر است کار شستشوی نما را در هر ۳ الی ۴ ماه یکبار انجام دهید اما اگر توانایی پرداخت همچین هزینه ای را ندارید می توانید در هر سال یک بار انجام دهید. بایستی این نکته را متذکر شد که اگر شستشوی نما به تعویق چند ساله بیفتد، خطراتی همچون پوسیدگی و نابودی سطج نما و نفوذ آلودگی ها و جرم ها به سطح نما، ساختمان را تهدید می کند و هزینه های بسیار گزافی را به شما تححمیل خواهد کرد، اما بسیاری از مراجعه کنندگان به شرکت خدمات ساختمانی کارویس که ساختمان های آپارتمانی دارند با مشکل همیار نبودن اهالی ساختمان در پرداخت هزینه ها برای نماشویی ساختمان رو به رو هستند زیرا اکثر اهالی عادت کرده اند که چهره ساختمانشان را آلوده ببینند و به نظرشان این یک موضوع بی اهمیت است و گاهی حتی باور ندارند که با شستشوی نما می توان همان زیبایی اولیه را به ساختمان بخشید و همین دلایل است که نماشویی ساختمان برای مدت طولانی به تعویق می افتد تا زمانی که نمای ساختمان شروع به از بین رفتن و پوسیدگی می کند و ضرر های هنگفتی را به تمام اهالی ساختمان می زند. برای اینکه بدانید آیا زمان شستشوی نمای شما فرا رسیده است یا نه بهتر است با یک تماس با تیم مشاوران شرکت کارویس تمام سؤالات خود را مطرح  و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید به محیط خود یک جان دوباره هدیه دهید و تأثیرات مثبت آن را را بر روان خود و تمام اهالی ساختمان احساس کنید.


نکاتی مهم برای شستشوی نما از دیدگاه شرکت کارویس

درکار شستشوی نما برای هر نمای ساختمان نکات زیادی وجود دارد اما توصیه شرکت کارویس برای نماهایی که عمر بیش از ۵۰ سال دارند این است که بعد از نماشویی ساختمان خود، کار تعمیرات و ترمیم را انجام دهند زیرا بعد از شستشوی نما ممکن است کمی از رنگ و یا بخشی از نما دچار پوسیدگی و خرابی باشد که با عمل ترمیم می تواند زیبایی اولیه خود را به دست بیاورد اما برای نما های شیشه ای توصیه می شود از وسیله های استفاده شود که کمترین آسیب را به سطح نما بزند زیرا نمای شیشه ای از ظرافت خاصی برخوردار  است که اگر با دقت زیاد انجام نگیرد ممکن است دچار خراش هایی شود که ترمیم کردنشان ممکن نیست و باید به طور کلی شیشه را تعویض کرد تا به همان جلوه زیبای اولیه خود برسد.


شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار شستشوی نما را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.


چند وقت یکبار شستشوی نما را انجام دهیم ؟

  • karvis co