کارویس

کلینیک ساختمانی کارویس

کارویس

کلینیک ساختمانی کارویس

برای اینکه کار شستشوی نمای خود را آغاز کنید بهتر است در قدم اول جنس نمای خود را بشناسید و کمی اطلاعات راجع به آن کسب کنید که باید گفت تیم مشاوران شستشوی نما شرکت کارویس با ارائه خدمات رایگان مشاوره در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده است تا تمام سؤالات شمارا پاسخ و بهترین راهنمایی ها را به شما ارائه کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید روش های شستشوی نما برای هر جنس از نما متفاوت است و بهتر است که شما از این روش ها قبل از آغاز نماشویی ساختمان خود اطلاع داشته باشید، روش های نماشویی به طور کلی به دو دسته تقسیم می شود که شامل ۱) روش سخت ۲) روش ساده، با توجه به تنوع در متریال هایی که این روز ها برای هر نمای ساختمان به کار می رود روش های شستشوی نما هم متنوع است، مثلا اگر نمای شما از جنس شیشه است بهتر است نماشویی برای شما با ظرافت زیادی انجام گیرد که به این روش روش ساده می گویند، معمولا روش شستشوی این نما با تی و ابر های بسیار لطیف و مواد شوینده کم قدرت است تا در حین شستشوی نما، آسیبی به سطح نما وارد نشود. برای ساختمان هایی که نوع متریال آن ها از سنگ است نماشویی ساختمان به روش سخت و با دستگاه های پر قدرت مثل واتر جت و واتر سند بلاست انجام می شود که معمولا فرد کارشناس شستشو یا با راپل و یا با ماشین های بالابر تمام ساختمان را تمیز می کند. برای نما های مثل کامپوزیت که جدیدا از این متریال برای نما بیشتر استفاده می شود باید از روش های ساده و از مواد شوینده کم قدرت و خاص بهره گرفت زیرا ظرافت این نوع نما بسیار زیاد است و اگر شستشوی نما درست انجام نگیرد ممکن است بعد از گذشت یک سال نما را دچار پوسیدگی کند. برای نما های دیگر مثل آجر و بتن و غیره بسته به نوع آلودگی ها و جرم ها، نوع نماشویی متفاوت خواهد بود که معمولا با روش پاشش آب با فشار قوی یا همان واترجت استفاده می شود.


قیمت شستشوی نما برای هر جنس از نما چگونه است؟

باید گفت اولین موضوع در برآورد قیمت، میزان جرم و آلودگی نما و متراژ نما است، بعد از آن جنس نما است و میزان زمانی که از کارشناسان شستشوی نما می گیرد. برای نماهایی که به روش سخت شستشو می شوند قیمت ها بر حسب میزان مواد شوینده مصرفی و افراد متخصص محاسبه می شود و برای نماهایی که به روش ساده نماشویی می شوند قیمت ها بر حسب زمان شسستشوی نما محاسبه می شود. قیمت های نماشویی ساختمان از متری ۲.۰۰۰ تا متری ۹.۰۰۰ تومان است که برای هر ساختمان با هر نوع از نما و هر مقدار آلودگی متفاوت خواهد بود.


شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار شستشوی نما را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.


شستشوی نما با چه قیمتی و چه روشی