کارویس

کلینیک ساختمانی کارویس

کارویس

کلینیک ساختمانی کارویس

۲۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

نمای چوبی که اغلب با برند ترموود در نمای ساختمان ها به کار می رود جزو آن دسته از نماها است که باید به روش ساده نماشویی شود البته همانند نماشویی ساختمان با نماهای کامپوزیت و شیشه تنها با روش دستی و با تی و ابر به اجرا در نمی آید. در نماشویی این نوع نما باید دقت بسیار زیادی کرد تا این نوع نما دچار آسیب های سطحی و پوسیدگی نشود. کلینیک ساختمانی کارویس برای کسانی که نمای چوبی دارند و از خراب شدن آن موقع نماشویی ساختمان می ترسند این نوید را می دهد که با  به کار بردن بهترین متد ها روز دنیا نه تنها باعث دفع آلودگی از نمای ساختمان شما می شود بلکه با روش های درست نماشویی ساختمان موجب مقاوم شدن و عدم آسیب پذیری ساختمان می شود.

 

روش های نماشویی ساختمان با نمای چوب

همانطور که گفتیم نماشویی نمای چوب باید با روش های ساده به اجرا در آورده شود. برای نماشویی ساختمان با نمای چوبی باید با استفاده از دستگاه واتر جت اول سطح نما شستشو شود و این نکته را باید متذکر شد که هیچ گونه مواد شوینده ای نباید به سطح نما زده شود زیرا نمای چوبی دارای حساسیت بسیار بالایی است که اگر مواد شوینده به سطح آن برخورد کند می تواند نما را دچار پوسیدگی کند.

 

لزومات امر نماشویی

 

در کار نماشویی ساختمان با نمای چوبی حساسیت های زیادی وجود دارد، یک اینکه نماشویی ساختمان باید در  یک روز آفتابی انجام بگیرد زیرا نمای چوبی باید خیلی سریع خشک شود اما چرا؟ اگر از چوب های با ضخامت پروفیل کمتر در ساختمان استفاده شود ممکن است به پوسته ساختمان کمی آسیب وارد کند و این در مدت طولانی خودش را نشان می دهد اما راه کاری که شرکت کارویس برای شما انجام می دهد این است که پس از نماشویی ساختمان از مواد نگه دارنده روی نمای چوبی استفاده شود، از جمله رزین و روغن جلا ی مخصوص که باعث بهتر و زیبا تر ماندن نمای شما می شود که در این صورت نمای سازه شما تحت تاثیر شرایط جوی و محیطی آسیبی نخواهد دید.

 

هزینه های نماشویی یک ساختمان چوبی

هزینه ی نماشویی ساختمان با نمای چوب می تواند به نسبت ابعاد ارتفاع و عرض ساختمان اندازه گیری شود. نماشویی ساختمان با نمای چوبی می تواند از هر متر مربعی ۵ تا ۱۲ هزار تومان به اجرا در بیاید که این نیز به نسبت متراژ و آلودگی های موجود بر روی سطح نما می تواند اندازه گیری شود.

 

پوشش بعد از نماشویی ساختمان با نمای چوب

 

برای اینکه برای مدت طولانی بتوانید نمای ساختمانتان را پاکیزه ببینید باید از پوشش های عایق بعد از نماشویی ساختمان استفاده کنید.پوشش های بعد از نماشویی شامل مواد نانو و رزین کاری است که می تواند تا مدت طولانی باعث نفوذ ناپذیر بودن نما در مقابل آلودگی های مختلف بشود. قیمت پوشش بعد از نماشویی ساختمان به صورت تقریبی برای هر متر مربع ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان است.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که با بررسی و آنالیز ساختمان شما کار نماشویی با چوب را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و به شما اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

نماشویی ساختمان با نمای چوب

  • karvis co

بازسازی حمام

بازسازی حمام،در ذهن بسیاری از مردم بطور کلی یک تعمیرات اجباری و هزینه بر است به طور مثال اکثر ما فکر می کنیم تا زمانی که شیر آلات حمام ما سالم هستند یا تا وقتی که لوله های ما آب یا نم نمی دهند حمام ما نیاز به بازسازی ندارد  و این معمولا به خاطر طرز فکری است که نسبت به کار بازسازی خانه داریم .اما برای داشتن یک حمام زیبا تیم های بازسازی ای هستند که این کار به ظاهر بی ارزش و زمان بر را با نهایت مهارت و دقت و بدون آسیب رساندن به الباقی مکان های ساختمان اجرا می کنند.در واقع بازسازی حمام عالی و بدون نقص را نمی توان از روی ظاهر  قضاوت کرد. زیرا همانطور که می دانیم سلیقه ی افراد با هم متفاوت است و زیبایی ظاهری از نظر هر کس با توجه به سلیقه آن شخص معنی می شود. بازسازی حمام همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم در چشم اکثر انسان ها کمی ترسناک به نظر می آید اما تیم بازسازی ساختمان کارویس با یک برنامه ریزی دقیق و یک پلان عالی با توجه به متراژ ساختمان شما و از همه مهمتر بازسازی حمام با توجه به سلیقه شما از صفر تا صد در کنار شما است و بازسازی حمام خانه شمارا با بروز ترین روش ها به اجرا در خواهد آورد و به شما این اطمینان را می دهد که در پایان کار از نتیجه رضایت کامل را داشته باشید.

 

شما برای بازسازی حمام تان ایده های مختلفی را می توانید از طریق جستجو در اینترنت با مشورت با تیم های بازسازی ساختمان که به صورت حرفه ای این کار را انجام می دهند و یا با مراجعه به مغازه ها یا فروشگاه هایی که وسایل مورد نیاز بازسازی حمام شمارا می فروشند در ذهنتان به یک جمعبندی کلی برسید و بدانید از بازسازی خانه خود چه چیزی را دقیقا می خواهید اما نکته مهم اینجاست که شما بازسازی حمام را نه تنها برای داشتن راحتی بیشتر بلکه برای تغییر ظاهر حمام تان با سلیقه شخصی که دارید باید در نظر بگیرید که این نیاز به یک تیم حرفه ای بازسازی ساختمان دارد تا راه کار های مناسب را به شما ارائه دهد.

 

در بازسازی حمام شما همانقدر که طراحی مهم است خواسته ی شما نیز اهمیت دارد. مثلا استفاده کردن از کابین دوش یا وان؟ قرار دادن سرویس بهداشتی فرنگی در حمام یا برداشتن آن؟از چه نوع کاشی برای کف و دیوار استفاده شود؟ باید گفت یک معمار که کار بازسازی ساختمان شما را به اجرا در می آورد باید با در نظر گرفتن خواسته ها و سلایق تمام افراد ساکن در خانه طرحی را به اجرا در بیاورد که بعد از اتمام بازسازی حمام رضایت تمام اهالی خانه جلب شود. نکته ای که باید به آن دقت بسیار زیادی داشته باشید این است بازسازی حمام باید به گونه ای باشد که زیبا جلوه کند و نیز از نظر کاربردی نقص های قبل از بازسازی آن برطرف شده باشد و بتواند احساس راحتی و آرامش را برای تمام اهالی فراهم آورد.

 

قدم اول برای شروع کار بازسازی حمام این است که شما تصمیم قطعی و شفافتان را راجع به میزان هزینه ای که می خواهید بکنید و نوع طرحی در نظر دارید بگیرید.این که شما چه نوع رنگبندی ای دوست دارید بسیار اهمیت دارد،مثلا می خواهید از رنگ های پاستل یا مات یا رنگ های روشن استفاده کنید. اینکه هزینه ها و سلایق شما بدین گونه است که بخواهید از جکوزی استفاده کنید و یا وان معمولی و شیک می تواند خواسته شما را راضی کند.در دنیای معماری و بازسازی حتی بخش بازسازی حمام سبک های متنوعی وجود دارد که به صورت کلی به دو دسته تقسیم بندی می شوند یکی سبک مدرن و دیگری سنتی و در چند سال اخیر سبکی به وجود آمده که آن را تلفیقی می گویند که ترکیبی است از دو یا چند نوع سبک دیگر که با شناخت هر کدام از این سبک ها می توانید بهترین سبک را برای بازسازی حمام خانه خود استفاده کنید.بسیاری از افراد می خواهند بدانند چه رنگی می تواند برای بازسازی حمام مناسب باشد؟ پاسخ که بیشتر خواهید شنید این است که بدون شک رنگ های سرد همچون سفید خواهد بود و دلیل اصلی این امر هماهنگی رنگ سفید با تمام رنگ ها است مثلا وقتی در رنگ سفید از سایه های آبی یا سبز روشن استفاده می شود می تواند احساس آرامش بیشتری را به کل فضا ببخشد.

 

اگرچه ایده ها و سبک های بازسازی حمام  با توجه به سلایق شخصی هر فرد متفاوت است اما سبک ها و ایده های کلیشه ای زیادی وجود دارد که اکثر افراد آن ها را دوست دارند که ما برای شما چند نمونه از سبک های بازسازی حمام را خواهیم گفت:

 

 

بازسازی حمام با سبک تلفیقی: این سبک برای کسانی است می خواهند طرح سنتی و مدرنیته را با هم داشته باشند و می خواهند طرح کلی از هیچ الگوی از پیش تعیین شده ای به وجود نیاید. در این سبک خلاقیت هنرمند و معمار بازسازی بسیار اهمیت دارد تا بتواند بنا به خواسته کارفرما بازسازی حمام را به اجرا در بیاورد.

 

بازسازی حمام با سبک مینیمال: در این سبک سادگی پر اهمیت ترین موضوع است. همه عناصر باید به گونه ای ساده انتخاب و در کنار یکدیگر قرار گیرند.  در این سبک رنگ ها باید سفید و خنثی باشند.

 

 

بازسازی حمام با سبک مدرن:  حمام های مدرن تعادلی بین سادگی و پیچیدگی هستند.با این وجود هرگز از روند دنیای امروزی و پیشرفت تکنولوژی عقب نیفتاده اند.

 

بازسازی حمام با سبک سنت هر کشور:  این سبک همانطور که از اسمش نیز پیدا است به عنوان سبک سنتی کشوری که در آن زندگی می کنید شناخته می شود.در این سبک معمولا از رنگ بندی هایی با تناژ گرم استفاده می شود و استفاده از گل های رنگارنگ شیوه مختص به این سبک در بازسازی حمام است. معمولا در این مدل از بازسازی حمام استفاده از بامبو، گل های رنگی با رنگ غالب بژ حائز اهمیت است و وقتی در این محیط قرار بگیرید حس تازگی همانند بودن در دل طبیعت یک روستا به شما دست می دهد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

بازسازی حمام

  • karvis co

با توجه به میزان مقاومت و زیبایی نمای سنگی و تنوعی که دارد اکثر نماهای ساختمانی از جنس سنگ هستند. اما برای نماشویی ساختمان هایی از جنس سنگ مرمر چه باید کرد؟ در نماشویی ساختمان بسته به اینکه جنس سنگ چیست و از چه نوعی است با روش ها و دستگاه های متفاوتی عمل نماشویی به اجرا در می آید. سنگ ها به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند،سنگ های طبیعی و مصنوعی. یکی از سنگ های طبیعی سنگ مرمر است و به دلیل جلوه زیبایی که در نمای ساختمان های زیادی به کار می رود.

 

روش های نماشویی ساختمان با نمای سنگ مرمر

نمای سنگ مرمر با روش واتر جت و واتر سند بلاست به همراه مواد شوینده ای همچون سیلیس و دیسکلر نماشویی می شود. این نوع نما بعد از نماشویی تا یک سال پاکیزه می ماند. سنگ مرمر دارای مقاومت بسیار زیادی هستند اما اگر بخش هایی از سنگ دچار شکستگی و یا ترک شد بهتر است با تعویض سنگ و یا پیچ رولپلاک که توسط کارشناسان نماشویی ساختمان به اجرا در می آید ساختمان ترمیم شود و به زیبایی اولیه خود برسد.

 

پوشش بعد از نماشویی ساختمان با نمای سنگ مرمر

پوشش بعد از نماشویی ساختمان شامل رزین کاری و نانو شویی است که بعد اتمام کار نماشویی و پیچ رولپلاک به اجرا در می آید. نانوشویی و رزین برای ایجاد عایق مورد استفاده قرار می گیرد تا آلودگی و دوده و سیاهی تا مدت ۵ سال به سطح نما نفوذ نکند و زیبایی خود را برای مدت طولانی تری حفظ کند و نیاز به نماشویی ساختمان پیدا نکند.

 

قیمت نماشویی ساختمان با نمای سنگ مرمر

 

قیمت نماشویی ساختمان با نمای سنگی با توجه به عرض و ارتفاع کار اندازه گیری می شود و میزان آلودگی هایی که در سطح نمای ساختمان به چشم می خورد.قیمت حدودی برای نماشویی ساختمان با نمای سنگ مرمر از متری ۵ تا ۱۰ هزار تومان محاسبه می شود که اگر متراژ کار بالا باشد تخفیف هایی برای اجرا کار نماشویی این نوع ساختمان ها داده می شود.برای ساختمان های قدیمی که میزان آلودگی بیشتری دارند و باید با مواد شوینده قوی تری نماشویی بشوند قیمت ها متفاوت خواهد بود.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی تیمی را تشکیل داده است که با بررسی و آنالیز و بر آورد هزینه کل ساختمان شما کار نماشویی با نمای سنگ مرمر را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و به شما اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

نماشویی ساختمان با نمای سنگ مرمر

  • karvis co

دغدغه بسیاری از کارفرمایان این است که نمای شیشه ای خود را چگونه می توانند نماشویی کنند که آسیبی به آن وارد نشود، با توجه به اینکه در تمام نماهای ساختمانی از شیشه برای بخش های پنجره یا راهرو استفاده شده است نماشویی با نمای شیشه بسیار حائز اهمیت است. نماشویی ساختمان برای نمای شیشه ای با توجه به ظرافتی که نمای شیشه ای دارد با روش ساده به اجرا در آورده شود.نماشویی نمای شیشه باید با ظرافت و دقت بسیار زیادی به اجرا در آورده شود زیرا نمای شیشه اگر با مواد شوینده پر قدرت شستشو شود آسیب های بسیار زیادی می بیند و خط و خش های بسیار زیادی می بیند.

 

روش های نماشویی ساختمان با نمای شیشه

نماشویی ساختمان برای نمای شیشه ای باید با واتر جت در مرحله اول و بعد تی و ابر و مواد شوینده کم قدرت به اجرا در آورده شود. مواد شوینده ای که برای نمای شیشه ای استفاده می شود شیشه پاکن،مواد شوینده چند منظوره است، باید گفت اگر در نماشویی ساختمان با نمای شیشه از مواد شوینده با قدرت زیاد تر استفاده شود می تواند بر نما خط و خش ایجاد کند و نما را دچار آسیب کند.

 

ربات نماشویی ساختمان با نمای شیشه ای

نماشویی ساختمان برای نمای شیشه ای با مشکلات فراوانی چون هزینه بر بودن و خطرات فراوان انسانی روبه رو بوده و به همین دلیل جدیدا مخترعین رباتی را اختراع کردند که کار نماشویی ساختمان با نمای شیشه ای را راحتر می کند و به هر چه بهتر کردن نماشویی ساختمان با نمای شیشه ای کمک می کند. این دستگاه مکانیزه به دلیل داشتن فیلتر، املاح آب را می گیرد و لکه ای در سطح شیشه باقی نمی گذارد از همه مهمتر اینکه به کیفیت نمای شیشه ای هیج آسیبی نمی رساند، این ربات ها با گیربکس بسیار دقیق و کنترل هوشمند باعت بهترین عملکرد موقع اجرای نماشویی ساختمان می شوند.

 

هزینه ها در نماشویی ساختمان با نمای شیشه ای

در این باره باید گفت قیمت نهایی و دقیق  نماشویی ساختمان با نمای شیشه ایی هنگامی بر آورد می شود که میزان آلودگی ها و متراژ بنا توسط متخصصین نماشویی ساختمان بر آورد  شود، از دیگر عوامل که بر قیمت نهایی نماشویی ساختمان با نمای شیشه ای تاثیر میگذارد میزان ارتفاع بنا، به کار بردن راپل یا داربست و نوع شیشه ای که به کار برده شده در نما است که همگی بر قیمت نماشویی ساختمان تاثیر بسزایی دارد و نکته جالب توجه این است که به دلیل شکنندگی نمای شیشه ای و حساسیت کارکردن با آن نباید با روش های خشن چون نماشویی با دستگاه واتر جت و واتر سند بلاست انجام بگیرد و ساختمان به صورت کامل باید با دقت و به روش دستی انجام گیرد و به همین دلیل وقت زیادی را می طلبد که همین قیمت کارگرانی که در این پروژه همکاری میکنند را زیادتر میکند و این یکی دیگر از عوامل افزایش قیمت در نماشویی ساختمان با نمای شیشه ای میشود.قیمت حدودی نماشویی ساختمان بر هرمتر مربع از نمای شیشه ای حدودا بین ۵ تا ۱۲ هزار تومان می توان برآورد زد. که این بستگی به میزان آلودگی ها و عرض و ارتفاع بنا محاسبه می شود.

 

کار شناسان کارویس با تیم مجرب و آموزش دیده خود در کمترین زمان ممکن نماشویی ساختمان شما را با بهترین روش ها و پیشرفته ترین دستگاه ها انجام خواهد داد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین خواهد کرد و زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه و ساختمان شما هدیه می کند.

 

نماشویی ساختمان با نمای شیشه

  • karvis co

سیمان سفید ترکیبی از آهک و رس است ، برای نماشویی این نوع نما باید از روش های خاصی استفاده کرد تا به سطح سیمان آسیبی وارد نشود.نمای سیمانی دارای مقاومت بالاتری است نسبت به نماهای کامپوزیتی و شیشه ای و برای نماشویی ساختمان این جنس از نما از روش های سخت نیز استفاده می شود. برای شستشوی نما با توجه به نوع جنس نمایی که به کار رفته شده است روش نماشویی ساختمان متفاوت خواهد بود. سیمان در دو نوع سیاه و سفید در بر روی نمای ساختمان به کار می رود.

 

روش های نماشویی ساختمان با نمای سیمان سفید

نماشویی ساختمان با نمای سیمان سفید با روش سخت به اجرا در می آید. همه نماهای ساختمانی با دو روش نماشویی می شوند یکی روش سخت است که با دستگاه های واتر جت و واتر سند بلاست و با مواد شوینده پر قدرت به اجرا در می آید و برای نماهای سیمانی،سنگی،آجری و بتنی به کار می رود دیگری روش ساده در نماشویی ساختمان با استفاده از تی و ابر و مواد شوینده کم قدرت به اجرا در می آید و برای نماهای شیشه ای،کامپوزیتی، اچ پی ال،ترموود به کار می رود.باید این نکته را متذکر شد که اگر جنس سیمان استفاده شده از نوع مرغوبی نباشد از مواد شوینده ای همچون سیلیس در نماشویی این نوع نمای نباید استفاده ای شود زیرا ممکن است آسیب های بسیار جدی به سطح نما بزند.

 

پوشش بعد از نماشویی ساختمان با نمای سیمان سفید

پوشش بعد از نماشویی ساختمان شامل رزین کاری و نانو شویی است که بعد اتمام کار نماشویی و پیچ رولپلاک به اجرا در می آید. نانوشویی و رزین برای ایجاد عایق مورد استفاده قرار می گیرد تا آلودگی و دوده و سیاهی تا مدت ۵ سال به سطح نما نفوذ نکند و زیبایی خود را برای مدت طولانی تری حفظ کند و نیاز به نماشویی ساختمان پیدا نکند.هزینه پوشش و عایق کاری بعد از نماشویی ساختمان برای هر متر مربع از ۲۰ هزار تومان تا ۳۰ هزار تومان می تواند باشد.

 

قیمت نماشویی ساختمان با نمای سیمان سفید

 

قیمت نماشویی ساختمان برای نماهای سیمان بسته به ابعاد و اندازه های کلی نمای ساختمان و میزان آلودگی های موجود بر روی نما می تواند متغیر باشد. اگر میزان آلودگی ها بر سطح نما زیاد باشد باید از مواد شوینده پر قدرت همچون سیلیس و دیسکلر برای از بین بردن تمام آلودگی های موجود بر روی نما استفاده شود که این خود هزینه های نماشویی را کمی بالاتر می برد. به صورت تقریبی برای هر متر مربع از نمای ساختمان از ۵ هزار تومان تا ۱۰ هزار تومان می تواند باشد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی تیمی را تشکیل داده است که با بررسی و آنالیز و بر آورد هزینه کل ساختمان شما کار نماشویی با نمای سنگ بادبر یا قیچی را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و به شما اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

نماشویی ساختمان با نمای سیمان سفید

  • karvis co

در این بخش از مقالات بازسازی ساختمان کارویس نگاهی داریم به ۶ نمونه از بازسازی حمام و راه کار هایی که می تواند بازسازی خانه مارا بهتر از قبل کند. آیا تا به حال به کابینت های حمام و محصولات تزئینی که در حمام به کار می رود دقت کرده اید؟ در اینجا ۶ نمونه جالب از بازسازی حمام و نوع وسایلی که می تواند برای بازسازی حمام کاربردی تر باشد به شما نشان خواهیم داد که مطمئنا بعد از دیدن این عکس ها عاشقشان می شوید.مثلا در این مدل از بازسازی حمام که با کاشی های مرمر مشکی پوشیده شده و از کابینت هایی با رنگ متضاد استفاده شده و توانسته توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.شاید از نظر بسیاری از افراد که مکان کمتری در بخش حمام خود دارند اینطور به نظر بیاید که استفاده از کابینت در بازسازی حمام می تواند بخش زیادی را بگیرد و حمام را کوچکتر جلوه دهد اما باید گفت معماران بازسازی ساختمان به این نتیجه رسیده اند استفاده از رنگ های روشن و یا متضاد همچون نمونه زیر می تواند فضا را باز تر جلوه دهد و مکان های بیشتری را برای قرار دادن وسایل به وجود آورد.

 

در این نمونه با توجه به در نظر گرفتن جزئیات برای بازسازی حمام،می بینیم که تزئینات با دقت و ظرافت به بهترین شکل در کنار هم قرار گرفته اند . مثلا کابینت زیر روشویی به صورتی طراحی شده است که کاربردی باشد و نیز فضاهای که احتیاج داریم را در اختیارمان قرار دهد و زیبایی و ظرافت خود را حفظ کند.

 

این نمونه از بازسازی حمام که می بینید جزو بازسازی هایی که فضا را بازتر و جا دار تر جلوه می دهد.معمولا در این نوع طرح از رنگ های روشن استفاده می شود و درکنار رنگ های روشن از وسایل تزئینی با رنگ های زنده استفاده می شود،مثلا در این نوع بازسازی حمام با استفاده از وسایل جانبی و تزئینی با رنگ قرمز توانسته فضای چشم نواز تری را به وجود بیاورد.همچنین از این مدل آینه ها می توان به عنوان جای وسایل نیز استفاده کرد و چون به صورت مخفی هستند کمک می کنند که حمام مرتب تر جلوه کند.این مدل بازسازی بیانگر این است که از مدل کابینت حمام گرفته تا نوع نورپردازی و استفاده از گلدان های تزئینی تا چیدمان راف های استفاده شده نمونه ای از بازسازی حمام است که دارای بازسازی بسیار خاص است که بدون شک می تواند تأثیر بسیار مثبتی بر ذهن شما و مهمان هایتان داشته باشد و این نوع طراحی و بازسازی احساس خوبی را به تمام اهالی هدیه دهد.

 

بازسازی حمام هم مگه میتونه انقدر زیبا باشه؟ این مدل از بازسازی حمام دقیقا از همان نوع از بازسازی است که بعد از دیدن آن این سوال را از خودتان کرده اید.این مدل از بازسازی حمام با استفاده از وال هنگ ست کردن رنگ های روشویی با سرویس جزو نموه هایی است که به خوبی با در نظر گرفتن و دقت کردن به تمام جزئیات توانسته حمامی با کیفیت بالا و شیک و چشمگیر به وجود بیاورد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

۶ نمونه جالب بازسازی حمام

  • karvis co

بعد از گذراندن یک روز طولانی و پر مشغله به یک اتاق خواب آرامشبخش و راحت و امن نیاز خواهیم داشت برای استراحت و تجدید قوا برای شروع یک روز جدید ، بنابراین بازسازی اتاق خواب یکی از راه های دلنشین کردن آن است . بازسازی اتاق خواب شامل المانها یی چون رنگ دیوارها و تزیینات داخلی و کفپوشها و … میشود در ادامه بازازی انواع اتاق خواب را بررسی خواهیم کرد

 

بازسازی اتاق خواب کوچک 

درسته که فضای کوچک اتاق خواب برای ما محدودیت ایجاد میکند اما با به کار گیری ایده های هوشمندانه در بازسازی اتاق خواب های کوچک می توان هر محیطی را کاربردی تر کرد. در بازسازی اتاق خواب های کوچک استفاده از رنگ های روشن و شفاف مثل سفید مایل به خاکستری یا کرم فضای اتاق رو دلباز تر میکند. بهتر است در بازسازی اتاق خواب های کوچک بعد از استفاده از رنگهای روشن برای دیوار ها  به منظور جلوگیری از یکنواخت شدن فضای اتاق ازکفپوش هایی با طرح ساده و مدرن استفاده کنید. نکته دیگری که در بازسازی اتاق خواب کوچک باید به آن توجه کرد  این است که سقف اتاق را کاملا سفید کنید تا  سقف بلند تر به نظر بیاد . اگر امکان باز سازی پنجره های اتاق خواب وجود داشته باشد بابزرگتر کردن پنجره های اتاق فضا بزرگتر به نظر میاد البته اگر امکان بازسازی پنجره ها نباشد پرده ها را بلند تر از ارتفاع اصلی پنجره ها انتخاب کنید و چوب پرده ها رو در نقطه ای نزدیک به سقف انتخاب کنید

 

بازسازی اتاق خواب مدرن 

بازسازی اتاق خواب مدرن باعث جذاب تر شدن و هرچه زیباتر جلوه دادن اتاق خواب  شما خواهد شد .  بازسازی اتاق خواب مدرن با طراحی و تزیین خلوت و ساده ، طراحی سقف و نورپردازی کف صورت می گیرد و نکته ای که در بازسازی اتاق خواب یا کل منزل باید به آن توجه کرد این است که هرچه طیف رنگی دیوارها به سمت رنگهای تیره بره فضا شیک تر شده و هرچه طیف رنگی به سمت رنگهای روشن بره فضا دلباز تر می شود . در بازسازی اتاق خواب مدرن شکل ظاهری تخت خواب و همچنین محل قرارگیری آن استفاده از المان های تزیینی و کاغذ دیواری های طرح دار نیز در مدرن شدن فضای اتاق موثرند

 

بازسازی اتاق خواب مستر

اتاق خواب مستر بزرگترین اتاق خواب خانه است که مجهز به سرویس بهداشتی و حمامی مجزا است. با بازسازی اتاق خواب مستر این امکان را به اتاق خود می دهیم که به فضایی مناسب برای گذراندن اوقاتی لذت بخش تبدیل شود. وبتوانیم زمان بیشتری را در اتق خواب خود سپری کنیم در بازسازی اتاق خواب مستر باید فضایی را نیز  برای مطالعه اختصاص دهیم

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد

 

بازسازی انواع اتاق خواب خانه

  • karvis co

نمای کامپوزیتی جزو معدود نماهایی است که در هنگام نماشویی باید با دقت و ظرافت بسیار زیادی این کار را به اجرا در آورد زیرا نماشویی برای نمای کامپوزیتی اگر با دقت به اجرا درآورده نشود می تواند آسیب های بسیار جدی به نما بزند و نما را از بین ببرد. در ساختمان هایی که نمایشان از کامپوزیت است باید از مواد شوینده کم قدرت استفاده کرد تا با نماشویی این نما از بین نرود. اکثر ساختمان هایی که در ۱۰ سال اخیر ساخته شده اند از جنس نمای کامپوزیت هستند،نمای کامپوزیت جزو نماهایی که نسبت به الباقی نماها به راحتی نصب می شود و در رنگ ها و نوع های مختلفی نیز وجود دارد.

 

روش های نماشویی ساختمان با نمای کامپوزیت

نمای کامپوزیتی با توجه به ظرافتی که دارد و ممکن است به راحتی آسیب ببیند باید با روش ساده یا همان تی و ابر و مواد شوینده کم قدرت نماشویی شود. مواد شوینده ای که برای نمای کامپوزیتی استفاده می شود ریکا،مواد شوینده چند منظوره است که شاید در نگاه اول کارفرما را شوکه کند اما باید گفت اگر در نماشویی از مواد شوینده با قدرت زیاد تر استفاده شود می تواند در مدت زمان سه ماه نما را سوراخ و سیاه کند.

 

هزینه نماشویی ساختمان با نمای کامپوزیت

 

نماشویی ساختمان برای نمای کامپوزیتی باید به روش دستی و توسط افراد متخصص به اجرا در آورده شود که نسبت به نماشویی ساختمان با دستگاه امری بسیار زمان بر است.هزینه نماشویی نمای کامپوزیتی نسبت به نماهای دیگر بیشتر است زیرا نماشویی برای نمای کامپوزیتی باید حرفه ای تر و با دقت زیاد تری نسبت به الباقی نماها نماشویی شود. هزینه نماشویی ساختمان برای نمای کامپوزیتی می تواند از هر متر مربع ۷٫۰۰۰ تا ۱۲٫۰۰۰ هزار تومان متغیر باشد.

 

چند وقت یکبار باید نماشویی برای نمای کامپوزیتی به اجرا در آورده شود؟

 

همانطور که در کل شهر می بینید در خیلی از ساختمان های جدید از کامپوزیت به عنوان پوشش نهایی نمای ساختمان استفاده شده و آلودگی های شهری و فصلی نمای ساختمان را دچار آلودگی های سطحی و غیر سطحی کرده است. اما چرا؟نماشویی ساختمان باید در هر فصل انجام گیرد زیرا در هر فصل ما شاهد تغییرات جوی هستیم که هر کدام از آن ها باعث ایجاد آلودگی بر روی نمای کامپوزیتی می شود و همین امر ضرورت نماشویی ساختمان را ایجاد میکند. نماشویی ساختمان هم میتواند چهره شهر را زیبا تر کند هم باعث میشود افرادی که در آن ساختمان زندگی می کنند احساس بهتری داشته باشند. از طرفی این فرآیند استحکام و دوام نمای ساختمان شما را دوچندان می کند زیرا در صورت عدم نماشویی ساختمان ، آلودگی های موجود بر روی سطح کامپوزیت رسوب کرده و باعث از بین رفتن آن خواهد شد. نماشویی ساختمان برای نمای کامپوزیتی به نسبت بقیه نما ها کمی مشکل تر است زیرا این نوع نماها جرم و آلودگی بیشتری را به خود میگیرد و از این رو باعث زودتر کثیف شدن نمای ساختمان می شود، از این رو معمولا نماهای کامپوزیتی وقت و زمان بیشتری برای نماشویی ساختمان می طلبد تا به زیبایی ظاهری و تمیزی فوق العاده ای برسد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی تیمی را تشکیل داده است که با بررسی و آنالیز و بر آورد هزینه کل ساختمان شما کار نماشویی با نمای آجری را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و به شما اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

نماشویی ساختمان با نمای کامپوزیت

  • karvis co

آشپزخانه قلب تپنده خانه است، خانم های خانه دار بیشتر وقتشونو در آشپزخانه میگذرانند بنابرین دکوراسیون آن باید مدرن باشدو با دیگر قسمتهای خانه هماهنگی داشته باشد.شاید شما هم قصد بازسازی آشپزخانه خود را داشته باشید، بازسازی آشپزخانه شامل عوض کردن رنگ وکاشی دیوارها ، تغییر سرامیک یا کفپوش ،کناف تزیینات سقف و … است . بازسازی انواع  آشپزخانه کوچک و مدرن را در اینجا بررسی میکنیم

 

بازسازی آشپزخانه های کوچک

به طور کلی آشپزخانه های کوچکتر از۶ متر مربع را آشپزخانه کوچک میدانند.زمانی که یک فضای کوچک را بازسازی میکنید به امکانات خاصی نیاز ندارید در نتیجه از نظر مالی به صرفه تر است. برای اینکه فضای بیشتری از آشپزخانه را در اختیار داشته باشیم از طرح های مخصوص بازسازی آشپزخانه های کوچک استفاده میکنیم

 

تک دیواره : یک دیوار پیشخوان ، کابینت و لوازم

راهرو : دو دیوار پیشخوان ،کابینت ، لوازم و یک جزیره در وسط

طرح L :دو خط کابینت های  بالا در زاویه  ۹۰ درجه نسبت به هم

 این طرح ها را در آشپزخانه های کوچک استفاده نکنید: U شکل،L شکل با جزیره،L شکل دوبل

U شکل :سه خط کابینت ، پیشخوان و لوازم در سه سمت فضای چهار دیواره

L شکل با جزیره : مانند توضیح بالا L شکل به همراه یک جزیره

L شکل دوبل : طرح L شکل کوچک تر که در طرح L شکل بزرگ تر آمیخته شده است

 

نکاتی که در بازسازی آشپزخانه های کوچک باید رعایت شود استفاده از رنگهای روشن است که بازتاب نور ایجاد شده فضا را بزرگتر جلوه میدهد همچنین یکدست بودن رنگ دیوار ،سقف و کف پوش به جای چند رنگ بودنشان و متضاد بودن رنگ کابینت ها فضای آشپزخانه را جذاب تر میکند.

 

بازسازی آشپزخانه های مدرن

برای داشتن یک آشپزخانه مدرن باید به نکاتی چون رنگهای شاد ونورپردازی مناسب محیط توجه کرد امروز آشپزخانه ها دارای امکانات فوق العاده مدرنی هستند و در عین پیچیدگی کار و برای افراد راحت کردن

دکوراسیون مدرن امروز تحت تاثیر چند پارامتر مهم است : سادگی در انتخاب وسایل و چیدمان و استفاده از رنگهای روشن و خنثی به خصوص رنگ سفید

پیشنهاداتی برای تبدیل آشپزخانه قدیمی به مدرن :  تزیین پنجره ها ، استفاده از ارتفاع و فضای پرت ، استفاده از شیشیه های طرح دار ، صفحه رو کابینتی جدید

روشهای کم هزینه برای بازسازی آشپزخانه قدیمی به مدرن : نصب لوستر های جدید ، رنگ ، بخشهای فلزی قدیمی خونتونو تغییر دهید ،  عوض کردن ظاهر کابینت

 

بهترین ایده ها برای تبدیل آشپزخانه های قدیمی به مدرن :

 پیشخوان :در صورت کهنه شدن  سطوح کابینت ها و پیشخوان آشپزخانه به جای تعویض کامل کابینت پیشخوان را عوض کنید.

کف آشپزخانه : در صورت کهنه و قدیمی شدن کف آشپزخانه به جای کندن کف و در آوردن کابینت ها میتوان از کاشی های طرح دار موجود در بازارکه به صورت چسبی نصب می شوند استفاده کرد.

 

 کف : میتوان با ساخت قفسه های باریک و بلند یا پهن و کوتاه و نصب در فضاهای پرت  آشپزخانه بالاترین کارایی رو از فضای آشپزخانه دریافت کرد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

بازسازی انواع آشپزخانه در تهران

  • karvis co

اگر ظاهر زندگیمون واسمون یکنواخت شده خونمون به باز سازی نیاز داره .  بازسازی خانه های قدیمی روشی است که به جذابیت هرچه بیشتر محیط زندگیمون اضافه میکنه البته بازسازی خانه های قدیمی ریشه در آداب و رسوم ما داره مثل خانه تکونی که هر ساله در انتهای سال انجام میدیم . در ایرانم خانه های قدیمی  گاهی خسته کننده میشه و جذابیت روزهای اولشو از دست میده بازسازی خانه های قدیمی میتونه خیلی جزئی یا خیلی جدی و ضروری باشه.

 

بازسازی خانه ویلایی قدیمی

 

زندگی شهری و آپارتمان نشینی ، مجال لذت از حضور در خانه های ویلایی را از ما گرفته به همین دلیل برخی از افراد با خرید خانه ویلایی قدیمی ، تازه یا بازسازی شده در اطراف تهران تعطیلات و آخر هفته رو اونجاسپری میکنند اگر خانه ویلایی قدیمی باشد نیاز به بازسازی دارد اگرتاسیسات آن قدیمی باشد باید قبل از نقل مکان و اسباب کشی تعمییر شود اینطوری با بازسازی خانه های ویلایی قدیمی را میتوان مکانی دنج برای تعطیلات خود ساخت.

 

بازسازی خانه های کوچک قدیمی

 

گاهی برای افزایش کارایی خانه های کوچک قدیمی وافزایش فضای قابل استفاده  باید یه بازسازی خانه های کوچک قدیمی روی آورد ، گاهی اوقات طراحی داخلی خانه جوری است که  فضای داخلی از اونچیزی که واقعا هست کوچکتر به نظر میرسد در این جور موقع ها ما میتونیم با بازسازی خانه های کوچک قدیمی باعث جذابیت هرچه بیشترشون بشیم و از دلگیریشون کم کنیم .

 

بازسازی خانه های قدیمی ایرانی

 

از گذشته تا به امروز بازسازی خانه های قدیمی تو ایران رواج داشته چرا که در گذشته از مصالح غیر مرغوب مثل کاه گل و خشت استفاده میشد و به خاطر غیر استاندار بودن طراحی ساختمان ها و با گذشت زمان هرچه به عمر خانه افزوده میشد  نیاز به باز سازی خانه های قدیمی حس میشد ، امروزه بازسازی خانه های قدیمی ایرانی به دلیل حوادث ناگواری مثل زلزله اهمیت پیدا کرده است به همین دلیل بازسازی خانه های قدیمی و کلنگی در دستور کار دولت قرار گرفته ، باشد که با بازسازی خانه های قدیمی و امکان استفاده مجدد از خانه های دلباز قدیمی و حیاط و باغچه باصفاشون طراوت و تازگی به زندگی شهری ببخشه.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی ساختمان شما را با بهترین کیفیتو بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

بازسازی انواع خانه قدیمی ایرانی

  • karvis co