کارویس

کلینیک ساختمانی کارویس

کارویس

کلینیک ساختمانی کارویس

با استفاده از تجربیات شرکت کارویس در امر خدمات ساختمانی به خصوص بخش نماشویی ساختمان، اکثر کارفرمایان اولین سؤال و دغدغه شان در کار نماشویی ساختمان این است که قیمت نهایی به چه صورت است؟ این در حالی است که هیچیک از شرکت ها و تیم ها به طور قطعی نمی توانند راجع به هزینه های نماشویی ساختمان شما نظر بدهند و اگر این کار را بکنند یعنی از نماشویی ساختمان اطلاعات کافی ندارند، برای اطلاع کافی از قیمت های نماشویی ساختمان  ما برای شما از انواع قیمت ها و تعرفه ها در خدمات نماشویی  ساختمان می گوییم،باید گفت اولین موضوع در برآورد قیمت، میزان جرم و آلودگی نما و متراژ نما است، بعد از آن جنس نما است و میزان زمانی که از کارشناسان شستشوی نما می گیرد. برای نماهایی که به روش سخت نماشویی می شوند قیمت ها بر حسب میزان مواد شوینده مصرفی و افراد متخصص محاسبه می شود و برای نماهایی که به روش ساده نماشویی می شوند قیمت ها بر حسب زمان نماشویی ساختمان محاسبه می شود. قیمت های نماشویی ساختمان از متری۵٫۰۰۰ تا متری۱۲٫۰۰۰ تومان است که برای هر ساختمان با هر نوع از نما و هر مقدار آلودگی متفاوت خواهد بود. برای نماهایی با متراژ بالای ۵۰۰ متر شرکت خدمات ساختمانی کارویس تعرفه هایی قرار داده است که این تعرفه ها شامل تخفیف برای قیمت نهایی نماشویی ساختمان است. برای نماشویی ساختمان روش های اجرایی متفاوتی وجود دارد که از جمله این ها می توان به نماشویی با طناب اشاره کرد که نیاز به تخصص و گذراندن دوره های بسیار حرفه ای دارد و باعث زودتر انجام شدن نماشویی ساختمان می شود و در وقت و انرژی صرفه جویی می شود. روش دیگر استفاده از داربست است که یک روش سنتی در نماشویی ساختمان هست و وقت و زمان زیادی می برد. استفاده از داربست خطراتی را هم به همراه دارد که در اکثریت موارد پیشنهاد کارویس انجام فرآیند نماشویی بدون داربست خواهد بود. برای هر کدام از این روش های اجرایی هزینه ها متفاوت است. از دیگر عواملی که بر هزینه نماشویی ساختمان تاثیر دارد تعمیر یا رنگ کردن بعد از اجرای نماشویی است که این مبنی بر در خواست کارفرما اجرا می گردد و هزینه های جداگانه ایی دارد. لازم به ذکر است که برآورد نهایی و دقیق هزینه های نماشویی ساختمان در همان زمان و قبل از شروع به کار انجام می شود و بنا به درخواست کارفرما و نظر کارشناسان متخصص روش مناسب انتخاب و اجرا می گردد.


عوامل تأثیر گذار در قیمت نماشویی ساختمان

در امر نماشویی ساختمان از مواردی می تواند بر قیمت نهایی تأثیر بگذارد تعمیرات بعد ازنماشویی ساختمان استاز جمله نصب دوربی،نصب لامپ های تزیینی،رنگ کاری و یا نقاشی نما، رزین کاری نما،پیچ رولپلاک نما و.. که هر یک از این موارد به در خواست کارفرما به اجرا در می آید و قیمت های آن نیز جداگانه مورد بررسی قرار می گیرد و در قرار داد ذکر می گردد.


شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل واطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.


قیمت نماشویی چند باشه خوبه؟