کارویس

کلینیک ساختمانی کارویس

کارویس

کلینیک ساختمانی کارویس

بیشتر نماهای ساختمانی از جنس سنگ هستند و این به دلیل مقاومت بیشتری است که سنگ نسبت به الباقی نماها دارد،در نماشویی ساختمان بسته به اینکه جنس سنگ چیست و از چه نوعی است با روش ها و دستگاه های متفاوتی عمل نماشویی به اجرا در می آید. سنگ ها به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند،سنگ های طبیعی و مصنوعی. یکی از سنگ های مصنوعی سنگ بادبر یا قیچی است که با توجه به زیبایی که در نما به وجود می آورد در نمای ساختمان های زیادی به کار می رود.

 

روش های نماشویی نمای سنگ بادبر یا قیچی

نمای سنگ بادبر یا قیچی با روش واتر جت و واتر سند بلاست به همراه مواد شوینده ای همچون سیلیس و دیسکلر نماشویی می شود. این نوع نما بعد از نماشویی تا یک سال پاکیزه می ماند. اگر بخش هایی از سنگ دچار شکستگی و یا ترک شد بهتر است با تعویض سنگ و یا پیچ رولپلاک که توسط کارشناسان نماشویی ساختمان به اجرا در می آید ساختمان ترمیم شود و به زیبایی اولیه خود برسد.

 

پوشش بعد از نماشویی ساختمان با نمای سنگ بادبر یا قیچی

پوشش بعد از نماشویی ساختمان شامل رزین کاری و نانو شویی است که بعد اتمام کار نماشویی و پیچ رولپلاک به اجرا در می آید. نانوشویی و رزین برای ایجاد عایق مورد استفاده قرار می گیرد تا آلودگی و دوده و سیاهی تا مدت ۵ سال به سطح نما نفوذ نکند و زیبایی خود را برای مدت طولانی تری حفظ کند و نیاز به نماشویی ساختمان پیدا نکند.

 

قیمت نماشویی ساختمان با نمای سنگ بادبر یا قیچی

 

قیمت نماشویی ساختمان با نمای سنگی با توجه به عرض و ارتفاع کار اندازه گیری می شود و میزان آلودگی هایی که در سطح نمای ساختمان به چشم می خورد.قیمت حدودی برای نماشویی ساختمان با نمای سنگ بادبر یا قیچی از متری ۶ تا ۱۰ هزار تومان محاسبه می شود که اگر متراژ کار بالا باشد تخفیف هایی برای اجرا کار نماشویی این نوع ساختمان ها داده می شود.برای ساختمان های قدیمی که میزان آلودگی بیشتری دارند و باید با مواد شوینده قوی تری نماشویی بشوند قیمت ها متفاوت خواهد بود.

 

لزومات کار نماشویی ساختمان با نمای سنگی

دستگاه های نماشویی ساختمان مانند واتر جت و واتر سند بلاست نیاز به برق سه فاز در ساختمان دارند،برق سه فاز در ساختمان هایی که آسانسور دارند وجود دارد و ساختمان های قدیمی اکثرا دارای برق سه فاز نیستند به همین دلیل نماشویی این نوع ساختمان ها به وسیله ی دستگاه واتر جت و واتر سند بلاست بنزینی اجرا می شود. که این نوع دستگاه ها هزینه نهایی نماشویی را کمی بیشتر می کند.

 

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی با طناب تیمی را تشکیل داده است که با بررسی و آنالیز و بر آورد هزینه کل ساختمان شما کار نماشویی با نمای سنگ بادبر یا قیچی را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و به شما اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

نماشویی نمای سنگ بادبر یا قیچی